Sisterhood stories nova je kolekcija Answear.LAB-a

 PR
Fashion statement

Answear.LAB predstavio novu kolekciju od žena za žene: Iza svega stoji predivna priča o jačanju ženskog samopouzdanja

Negdje između klasike i ležernog stila rođena je ideja za kolekciju Sisterhood Stories, za žene koje ne žele birati između elegancije i udobnosti ili chic izgleda i funkcionalnosti.

Negdje između klasike i ležernog stila rođena je ideja za kolekciju Sisterhood Stories, za žene koje ne žele birati između elegancije i udobnosti ili chic izgleda i funkcionalnosti.

Answear.LAB, brend stvoren od žena za žene, ponovno govori o snazi sestrinstva i važnosti uzajamne podrške. Nova kolekcija naziva Sisterhood Stories posvećena je modernim ženama koje postižu više zajedno i žele podijeliti to iskustvo s drugima. Osim što nudi prepoznatljiv stil i vlastitu viziju moćnog odijevanja, kolekcija stavlja poseban naglasak na suvremenu ulogu ženske podrške, ne samo u svakodnevnom životu, već i u poslovnom okruženju, gdje suradnja, razumijevanje i motivacija igraju ključnu ulogu.

Prošlog vikenda u sklopu Women‘s Weekend konferencije u Rijeci četiri su žene, upravo inspirirane ovom temom, podijelile svoja iskustva na panelu SISTERHOOD: Izgradnja samopouzdanja kroz osobni brend powered by Answear.Lab.

Aktivistički brend od samih početaka

Biznis mentorica Tea Zavacki inspirirana kampanjom istaknula je na panelu iz vlastitog iskustva kako je upravo najčešća tema o kojoj priča sa ženama samopouzdanje.

image

Četiri su žene podijelile svoja iskustva na panelu SISTERHOOD: Izgradnja samopouzdanja kroz osobni brend powered by Answear.Lab

MARIO PAVLOVIC

„Žene često imaju ograničenja same prema sebi“, primijetila je Tea, na što se osvrnula i Nevena Rendeli Vejzović, moderatorica panela, ističući kako je najveća vrijednost koju možemo prenijeti na svoje kćeri upravo samopouzdanje.

„Od samih početaka Answer.LAB kao interni online brend je ujedno i aktivistički brend. Cijeli tim koji stoji iza njega su žene - dizajnerice, marketing, svi. Već je 2020. kada je osnovan bilo odlučeno da će svaka kolekcija imati poruku i biti kreirana za žene. Sisterhood kampanja tu je da dodatno to osnaži uz jedan potpuno prirodni i nama svima vrlo dostupan alat - a to je moda. Budući da nam vanjština često pomaže da zadobijemo potrebno samopouzdanje, dobijemo poticaj da se iznutra osjećamo kao i izvana, pokazuje da odjeća može utjecati na izgradnju našeg samopouzdanja“, objasnila je Sandra Gašparić Zoković, Country Manager za Answear.

‘Samopouzdanje sam gradila godinama‘

S velikim iskustvom u poduzetničkim vodama, vlasnica PR agencije Manuela Šola, objasnila je da put koji je i sama prošla upravo vezano uz oblačenje i samopouzdanje, nije bio jednostavan.

image

Manuela Šola, Tea Zavacki, Sandra Gašparić Zoković i Nevena Rendeli Vejzović

PETAR KURSCHNER

„Samopouzdanje sam gradila godinama, prije sam bila jako stisnuta - sve je bilo zavijeno strogom i muškom energijom. S 25 i 30 sam se odijevala zbog okruženja, sad to radim zbog sebe“, naglasila je Šola. Naše kćeri su puno snažnije i puno samosvjesnije nego što smo to mi bile, imaju ne samo drugačije majke nego i drugačije očeve, pojasnila je Šola.

Ovaj poljski brend već godinama sudjeluje u inicijativama koje podržavaju upravo tu izgradnju samopouzdanja žena, nudeći im ne samo elemente stila, već i prostor u kojem mogu izraziti svoju individualnost, ambicije i snove. Svaka kolekcija ovog brenda pozicionira modu kao alat za promjenu, manifest mišljenja i način za jačanje samopouzdanja.

image

Answear.LAB na Women‘s Weekendu u Rijeci

PETAR KURSCHNER

Kolekcija za žene koje ne žele birati između elegancije i udobnosti

Negdje između klasike i ležernog stila rođena je ideja za kolekciju Sisterhood Stories, za žene koje ne žele birati između elegancije i udobnosti ili chic izgleda i funkcionalnosti. Umjesto toga, kolekcija sve ove elemente spaja, ostavljajući prostor za ono najvažnije - slobodu izražavanja i osobnog stila. U prvom planu su odijela koja se sastoje od dva modela sakoa, tri kroja hlača i jednog modela suknje.

Prevladavaju pastelno žuta i plava, klasična crna, te maslinasti tonovi koji doprinose svježini outfita. Nakit je ručno izrađen od prirodnog kamenja, a od obuće predstavljene su balerinke, stiletto čizme i sandale u it bojama sezone. Kolekcija vrvi i elementima poput čipke, volana i prozirnih tkanina, za savršeni dašak romantike i retro šarma svakom komadu.

image

Sisterhood Stories kolekcija je za žene koje ne žele birati između elegancije i udobnosti ili chic izgleda i funkcionalnosti

PR
image

Prevladavaju pastelno žuta i plava, klasična crna, te maslinasti tonovi koji doprinose svježini outfita

PR

Posjetitelji su mogli isprobati neke od najistaknutijih komada kroz tri dana najpoznatije konferencije koja okuplja business zajednicu i žene koje su tu jedna za drugu da se međusobno ohrabre i inspiriraju. Sisterhood Stories je više od kolekcije za Answear.LAB – to je manifest jedne zajednice koja daje snagu da utječemo jedni na druge kroz međusobnu podršku. Jer, u modi, kao i u životu, zajedno možemo postići više.

11. ožujak 2025 13:08