Kampanja sa sloganom ‘‘Neka se glave okreću‘‘ izazvala je zgražanje ljudi i brojne kritike u javnosti.
Poznati high-street brend H&M bio je prisiljen odustati od reklame za školsku uniformu zbog negativnih reakcija u Australiji. Riječ je o kampanji sa sloganom pod nazivom ‘‘Neka se glave okreću‘‘ koja je izazvala bijes ljudi, uključujući tvrdnje da ‘‘seksualizira‘‘ djecu. Brend se s kritikama suočio zbog kontroverzne reklame Back to School fashion koja je prikazivala dvije djevojčice koje su nosile treger haljine i školske ruksake. Mnogobrojni aktivisti, među kojima je i poznata feministica Melinda Tankard Reist, odmah su reagirali i osudili modnog giganta.
‘‘Koja je zapravo vaša namjera s ovim sponzoriranim oglasom? Školarke sigurno ne žele da se za njima ‘‘okreću glave‘‘. Djeca s kojom radim u školama žele da ih se ostavi na miru kako bi učili i zabavljali se‘‘, napisala je Tankard Reist na Facebooku.
Psihologinja dr. Pam Spurr također je izrazila svoje nezadovoljstvo reklamom objavivši status na X-u. ‘‘Vaša odvratna reklama šalje poruku pedofilima da je u redu žudjeti za djevojčicama. Bojkotirajte H&M. Ovo je uistinu sramotno iskorištavanje djevojaka‘‘, stoji u njezinoj objavi. Ubrzo nakon toga, sporna reklama uklonjena je s društvenih mreža.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....