Omiljeni dizajner donosi još jednu modnu priču koja slavi ženstvenost i mijenja ideju sezonskih trendova u korist održivosti.
Za početak godine i kao uvod u novu modnu sezonu, poznati hrvatski brend Robert Sever donosi novu kolekciju naziva 1/22.
Ovu pret-a-porter kolekciju čini dvadesetak odjevnih kombinacija koje su kompletirane nakitom i modnim detaljima u total look. Kampanja nove kolekcije snimana je u plesnoj dvorani kultnog Ansambla Lado, te je elegantnih i visoko estetiziranih vizuala. Ovom kolekcijom brend nastavlja svoju stilsku priču u kojoj inzistira na suvremenom, ženstvenom i chic izričaju.
Profinjena, ženstvena, ležerna i chic odjeća stvorena u najboljoj maniri tradicionalne izrade te je prijedlog za dane koje su pred nama, a uključuje svakodnevne odjevne komade idealne za posao i dnevne potrebe. Ovom kolekcijom brend ulazi u svoju 21. godinu postojanja te samim time donosi i nekoliko noviteta u samom načinu prezentacije novih radova.
“Ove sezone radili smo na interpretacijama klasične košulje, sakoa i hlača i jakni, fokusirani na ideju da je svaki artikl lako izdvojiti separativno i da se može lagano ukomponirati u već postojeće stvari u nečijoj garderobi", navode iz brenda.
Svaki dio pomno je osmišljen, prepun realiziranih detalja koji definiraju stil RS estetike, ne prateći trend već nastojeći izraditi odjeću koja je održiva i nema rok trajanja kroz neku zadanu sezonu.
"Paleta boja je veoma klasična i praktična, fokusirana na crnu i bijelu, koja se provlači kroz bazu izrađenu od crnog kepera, dok fluidnije modele stvaramo od chiffona sa ženstvenim motivom flore koja se kao light motiv proteže kroz cijelu stilsku priču” - objašnjava Rober Sever.
Vizuali nove priče snimljeni su u plesnoj dvorani Ansambla Lado, što je dalo posebnu energiju novim fotografijama koje je i ovoga puta snimio sam dizajner. Ovom kolekcijom brand nastavlja svoju ideju stvaranja manjih serija, kao i unikatnih posebnih modela, kako bi svojim radom podržali ideju održive odjeće te proizvodili kvalitetne artikle koji su zauvijek dio nečije garderobe. Samim time mijenjamo ideju sezonskog prikazivanja kolekcija te stavljamo fokus na individualni pristup kao i tempo predstavljanja.
“Kod osmišljanja i proizvodnje prije svega razmišljamo kako bi ispunili potrebe naših klijentica, stvarnih žena koje nose našu odjeću kao dio svog vizualnog izražaja. Naravno, to dolazi s nekom zanimljivom estetskom pričom koja nam služi kao light motiv pri stvaranju kolekcije. Fokus je uvijek na vrlo nosivim komadima garderobe, koji su lako primjenjivi za dnevne situacije, pritom razmišljajući o tome kako svaka žena želi biti praktična i funkcionalna kroz dan", objašnjava dizajner.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....