Radi se o kolekciji za ljeto 2024., s potpisom dvojice dizajnera - Saše Stevića i Marka Ilijeva.
Regionalno prepoznati dizajnerski brend MATES održao je prvu samostalnu reviju povodom predstavljanja kolekcije "Sanja", za ljeto 2024. godine. Dizajneri i kreativni direktori Saša Stević i Marko Ilijev još jednom su pomaknuli granice uobičajenog te kolekciju prikazali na dnevnoj reviji održanoj u Muzeju Jugoslavije u Beogradu. Kolekcija "Sanja" i samostalna revija brenda obilježili su i ulazak u godinu kada MATES slavi 10. godišnjicu postojanja.
"Još jednom smo poželjeli da posjetitelje - prijatelje i suradnike brenda, kolege, stručnjake, influencere, smjestimo u centar intimne interpretacije i naših sjećanja. Kolekcija je predstavljena osmog aprila, kada je pomračenje mjeseca simboliziralo nostalgiju, spoj prošlosti i sadašnjosti i to se, možda sasvim slučajno, pogodilo s trenutkom kada prikazujemo komade kroz koje, ponovo, ne prateći strogo trendove, nastojimo nekadašnje aktualne krojeve našom estetikom pretvoriti u komade koji postaju miljenici današnjice", objašnjava Ilijev, suosnivač, dizajner i kreativni direktor brenda MATES.
Prikazana kolekcija još jednom je ispričala priču iz života njezinih kreatora i ovog puta inspirirana je slobodnom, nezavisnom, neustrašivom, hrabrom ženom, Sanjom. "Sanja je neuhvatljiva, odvažna, smjela, ne poznaje granice i riječ nemoguće, uživa, voli partyje, voli modu, voli život. Sanja je moja mama. Svi smo mi pomalo Sanja. Zato, za sve nas, i ova kolekcija spaja romantiku, nježnost i jedan eklektični bunt koji svemu daje suštinu i smisao", objašnjava Stević, suosnivač, dizajner i kreativni direktor brenda MATES.
Kao polazna točka za, naizgled ženstveniju kolekciju od prethodnih, pa ipak podjednako razigranu, ukazali su se video zapisi s čuvene kamere "osmica", iz obiteljske arhive jednog od kreativnih direktora brenda. Oslikavajući neopterećenost i ljepotu življenja kroz kadrove s Jugoslovenskog i europskog primorja, ove snimke na svojstven način romantiziraju to razdoblje prošlosti, baš kao što kolekcija "Sanja" čini s vremenom.
Sami krojevi nastali su dugogodišnjim zavirivanjem u Sanjinu garderobu, kombiniranu krojevima koji su danas već karakteristični za ovaj poznati brend. Silueta kolekcije za ljeto je komforna, oslobođena, ali u kontaktu i sa strogim i jasnim formama, te oslikava avangardni pristup formalnom odijevanju. "Željeli smo da komadi simboliziraju hedonizam, ali i određeni pristup s naše strane. Kaftan kao ključni komad sezone savršeno oslikava cijelu kolekciju, lepršavo i živopisno, komforno iskustvo u gradu i na obali", zaključuju osnivači brenda.
MATES je modni brend koji je u posljednjih deset godina ostavio značajan utjecaj na regionalnu modnu scenu svojim pristupom dizajnu, kreativnoj direkciji i prezentaciji. Ove godine, kada proslavlja desetogodišnjicu, brend iza sebe, osim brojnih zapaženih kolekcija, upisuje i doprinos uvođenju digitalnih revija i globalnih primjera na naše prostore, uključivanju značajnih spomenika kulture kroz lokacije za svoja predstavljanja, ali i suradnje - s Galerijom Matice Srpske, s Mirjanom Marić, kojoj su posvetili istoimenu kolekciju, te narativu koji okuplja brojne zaljubljenike u modu danas.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....