Nova linija odjeće za muškarce naglašava snažnu vezu između odjeće i samopouzdanja u svakodnevnom životu, a potiče na slobodu izražavanja.
H&M s ponosom objavljuje da je Pete Davidson zaštitno lice nove kampanje za mušku odjeću koja naglašava snažnu vezu između odjeće i samopouzdanja u svakodnevnom životu. Kampanja ističe svježu energiju muške mode, slobodu izražavanja i samopouzdanje u osobnom stilu.
Poziv je to da se zabavite i budete hrabri, dodajući nove komade među omiljene koje već imate u ormaru. Potražite i istražite nove i nadolazeće kolekcije na hm.com i H&M trgovinama diljem svijeta.
Čitajte i: Prema modnoj bibliji ovaj ljubavni par nosi neslužbenu titulu najbolje odjevenog među Z generacijom
'Suradnja na ovoj kampanji bilo je sjajno iskustvo. Jako smo se zabavili kreirajući fotografije i sadržaj. Odjeća je udobna i izvrsna je za nošenje, što je ono što volim kod H&M-a', kaže Pete Davidson.
U ovoj kampanji, H&M slavi novi pokret muške odjeće koji osobni stil stavlja u prvi plan. Muška moda postaje mjesto gdje je svaki trenutak bitan i ističe moć odjeće koja nam pomaže izraziti tko smo, bez obzira na prigodu. Muškarci u kampanji odjeveni su u nove sezonske H&M komade kombinirane s omiljenim komadima iz prošlih H&M kolekcija. Tako potiču muškarce diljem svijeta da uživaju u onome što već posjeduju, kupuju vintage i to začine s novom H&M statement ponudom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....