Le Šmuk, brend inspiriran starozagrebačkim štihom, predstavio je novu kolekciju snimanu s personaliziranim kartama za poker, a kao znak zahvale svojim vjernim kupcima su slali besplatne primjerke.
Uoči nadolazećih blagdana, razno raznih domjenaka i proslava, u potrazi smo za što boljim kombinacijama, a kako ih bolje upotpuniti nego s dobrim nakitom. Domaći brend Le Šmuk tako je pripremio novu kolekciju nakita taman za slavljeničku sezonu, a nama su otkrili sve o njihovoj "pobjedničkoj" kolekciji. Brend je to koji od samih početaka u svojim kolekcijama budi nostalgiju, inspiriran je starozagrebačkim štihom pod motom "Za sve puce kaj si žele ‘zgledat hoh".
Vlasnica brenda Paula Dušak za svaku kampanju da najbolje od sebe, a nova kolekcija nudi statement komade koji su, osim za svečane prilike, idealni i za svakodnevicu. "Najviše komada u kolekciji čine naušnice, ali tu su i biserne narukvice i ogrlice koje se jednostavno mogu kombinirati i s naušnicama. U ponudi su većinom šmuksice zlatne boje, ali ih imamo i u srebrnoj", rekla nam je vlasnica Le Šmuka.
Kao što sam naziv kolekcije kaže, novi nakit simbolizira pobjedu, a inspiriran je "snagom odvažnosti i ljepotom rizika". Cijela kampanja snimana je na stolu za poker, gdje nakit zapravo predstavlja glavnu valutu i ulog u igri. "Svaka žena koja nosi naše šmuksice tako ulazi u igru s najjačim kartama: svojim stilom, samopouzdanjem i vjerom u vlastitu vrijednost", govori Paula.
Zvijezde kampanje su modeli Marija Rogić i Leonarda Šipušić koje, osim u nakitu, blistaju u haljinama brenda Noema te igraju poker. Iako je u kampanji samo jedna pobjednica, obje nose "šmuk" - što u konačnici znači pobjedu, objašnjava vlasnica brenda.
No, cure ne igraju običan poker - u kampanji možemo vidjeti personalizirane poker karte, za što je Paula, kako kaže, inspiraciju pronašla u kreativnim vizualima stranih modnih kuća.
"Meni je to izuzetna inspiracija i smatram da marketing ima vrlo bitnu ulogu u stvaranju identiteta brenda. Tako sam i ja došla do ideje nečeg neuobičajenog, a to je upravo šmuk kao ulog u igri pokera. S obzirom na to da volim detalje i posebnu pažnju posvećujem svakoj kampanji, odlučila sam da dizajniramo personalizirane poker karte na kojima su naše najpoznatije šmuksice i šmuksice iz nove kolekcije. Moj stav je da ako se primam nečega, onda to želim odradit sa 110 posto, tako da je svaki detalj u kampanji vrlo bitan i ciljano postavljen", govori nam Paula.
Dakako, ovo joj je najdraža kolekcija do sada, u nju je dala i puno truda, a odlučila se i na jedan neobičan, ali hvale vrijedan potez. "To da mi je najdraža kažem nakon svake kampanje, ali to je samo zato što mi je cilj uvijek nadmašiti samu sebe. Ipak bih rekla da ova kampanja nije samo posebna po tome što je jedinstvena i nikada viđena, već po tome što smo u ovoj kampanji odlučili većinu PR paketa poslati našim stalnim kupcima", govori vlasnica domaćeg brenda.
"Uvijek vidimo da se PR paketi šalju influencerima koji te iste proizvode promoviraju, što je vrlo bitno za brend awareness, naravno, međutim smatrala sam da se na neki način želim zahvaliti i odužiti kupcima od kojih moj brend živi. Vjerujem da bi se većina brendova trebala ugledati na ovaj potez", zaključuje Paula, a cijela kolekcija od sada je dostupna na lesmuk.com.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....