Cvjećar Ante Jurković kreće u novi poslovni pothvat: uz glamurozne bukete u svojoj cvjećarnici u zagrebačkoj Maloj ulici nudi dizajnerske modne dodatke koje vam predstavljamo u mini editorijalu s Emmom Alagić, vlasnicom Maloa storea, u glavnoj ulozi.
Zagrebački Atelier sreće nudi novi razlog za radost. Osim raskošnih buketa zbog kojih je ta cvjećarnica ubrzo nakon otvorenja u studenom 2022. stekla ugled među svim ljubiteljima glamura, ondje se odnedavno mogu kupiti i vintage torbe, cipele, nakit i pojedini odjevni predmeti svjetskih modnih kuća kao što su Chanel, Louis Vuitton, Hermes, Stella McCartney... Cvjećar Ante Jurković, vlasnik te otmjene cvjetne oaze, krenuo je, naime, u ostvarivanje sljedećeg poslovnog cilja - butika s vintage odjećom i opremom za dom.
"Ovo je svojevrsni test tržišta; ako se pokaže uspješnim, otvaram veliku trgovinu u centru grada u cijelosti posvećenu dizajnerskoj odjeći, detaljima za dom i namještaju iz 60-ih, 70-ih i 80-ih", kaže Ante, koji je prve komade za prodaju nabavio od stalnih klijentica svoje cvjećarnice. Mnoge kreacije koje nudi u svom ateljeu su kolekcionarski primjerci jer ih više nije moguće nabaviti u redovnoj prodaji, dok za druge postoji podugačka lista čekanja. Kod Ante su pak dostupne odmah, i to do upola nižoj cijeni od regularne, a mogu se kupiti i na rate, na radost svih šminkerica.
U antiknom ormaru njegovog ateljea pažnju plijene Hermesova "birkinica" otrovnozelene nijanse, mala Vuittonova kovčežić torba, tek jedna od modela te slavne francuske kuće duge tradicije te desetak torbi kuće Chanel od kože i tvida. Na drugom zidu pogled bježi prema Chanelovim nenošenim gležnjačama i tenisicama od tvida te kožnatim sandalama s prepoznatljivim motivima leptira dizajnerice Sophije Webster. Među nakitom mogu se naći atraktivni modeli Chanelovih ogrlica, a u ponudi su i njihove slavne jakne od tvida iz raznih kolekcija.
"Kupovina vintage dizajnerskih modnih dodataka dobra je financijska investicija jer njihova vrijednost na tržištu ne pada", nastavlja Ante, napominjući da govori iz osobnog iskustva. Početni kapital za cvjetni atelje potiče upravo od prodaje njegove vlastite kolekcije Chanelovih torbica.
Njegove riječi potvrđuju konkretne brojke. Prema izvještaju agencije ThredUp koja je specijalizirana za praćenje tekstilne maloprodaje, tržište vintage odjeće i modnih dodataka raste 15 puta brže od klasičnog modnog tržišta s novim kolekcijama pa se predviđa da će do kraja desetljeća vrijediti pedesetak milijardi dolara. Samina Virk, direktorica Vestiarie Collective, globalne internetske platforme za kupovinu vintage dizajnerskih kreacija, tvrdi da su dizajnerski vintage komadi - kreacije nastale prije dvadeset do sto godina - postali statusni simbol baš kao i njihovi najnoviji modeli. Ona ih naziva "vintage trofejima" kojima se ponose mnoge influencerice i zvijezde TikToka, kao što su američka manekenka Emily Ratajkowski te model i poduzetnica Hailey Bieber. A postalo je cool pojaviti se u vintage komadu i na crvenom tepihu. Sestre manekenke Bella i Gigi Hadid često odijevaju vintage haljine kuće Gucci, Chanel, Louis Vuitton i Prada.
"Kvaliteta je uvijek na cijeni, a ne treba zanemariti ni unikatnost pojedinih vintage komada, što im dodatno daje na vrijednosti i poželjnosti", ističe Ante, najavljujući da je na pomolu još jedna dobra poslovna priča u njegovom aranžmanu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....