Američki dizajner Michael Kors već godinama radi na demokratizaciji stilske scene - nudeći cjenovno prihvatljive torbe ‘s potpisom‘ koje obožavaju i zvijezde i nepoznate žene.
Američki dizajner Michael Kors (61) proslavio je četrdeseti rođendan svoje modne kuće revijom na ulicama New Yorka zbog koje su prvi put od izbijanja pandemije koronavirusa upaljena svjetla na brodvejskim kazalištima Shubert Theatre i Music Box Theatre.
Slavljeničku kolekciju za jesen/zimu 2021./2022., sastavljenu od praktičnih i nosivih odjevnih predmeta s dozom glamura, nosile su manekenke milenijke, ali i veteranke. Jer, ležerna elegancija prikladna za žene svih dobi, stila - kao i debljine novčanika - poslovna su filozofija koja je Korsa učinila jednim od najpoznatijih i najbogatijih američkih dizajnera.
Njegova kompanija Capri Holdings Limited, američki odgovor na korporacije LVMH i Kering, koja u svom portfelju ima brendove Jimmy Choo i Versace, pretpandemijske je uprihodila četiri milijarde dolara, dok se Korsovo osobno bogatstvo procjenjuje na milijardu dolara.
Shvatio važnost više srednje klase
A gotovo dvije trećine prihoda kompanija ostvaruje na prodaji modnih dodataka, od kojih su najpopularnije - torbe. Dizajner je među prvima shvatio potencijal tržišta više srednje klase čiji si pripadnici mogu priuštiti fine, ali ne i skupocjene stvari, pa je u svojim trgovinama diljem svijeta počeo nuditi torbe čije se cijene kreću u rasponu od 1500 do 3000 kuna.
Čitajte i: Odijela žarkih boja novi su simbol elegancije: Donosimo najbolje komade za moderne poslovne žene
Najprodavaniji model u svih osamstotinjak samostalnih butika i više od 130 licencnih trgovina diljem svijeta je torba trapezoidnog oblika i dugačkih ručki koja se godišnje proda u više od sto tisuća primjeraka.
Drugi najprodavaniji model je manja pravokutna torba s preklopom i metalnim lancem te metalnim slovima MK koja ima i kolekcionarsku vrijednost.
“Pokušavam biti što je moguće više demokratičan u ekskluzivnom svijetu visoke mode”, izjavio je jednom prilikom Kors koji je od 1997. do 2003. radio u Parizu kao kreativni direktor francuske kuće Celine. Unatoč demokratičnosti, njegov je brend uspio zadržati luksuzni status te izbjeći zamku konfekcijskog proizvoda, što dokazuje lista slavnih klijentica, glumice Nicole Kidman, Renée Zellweger, Kate Hudson i Jennifer Lawrence te pjevačice Taylor Swift i Jennifer Lopez.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....