ARCHIVIO MEZZANOTTI/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
HIT BREND

Tko je mladi dizajner čije kreacije neodoljivo podsjećaju na modnog genija Alexandera McQueena

Nova zvijezda međunarodne modne scene zove se Daniel Del Core, Nijemac je talijanskih korijena a zanat je ispekao kao VIP dizajner modne kuće Gucci.

Nova zvijezda međunarodne modne scene zove se Daniel Del Core, Nijemac je talijanskih korijena a zanat je ispekao kao VIP dizajner modne kuće Gucci.

Da se rizik isplati dokazuje i “slučaj” Daniela Del Corea. Dizajner talijanskih korijena rođen u njemačkom gradiću Rottweilu odlučio je napustiti posao VIP dizajnera u modnoj kući Gucci i otvoriti vlastiti brend Del Core. Debitantska kolekcija prikazana je virtualno, u sklopu milanskog Tjedna mode u veljači prošle godine, i odmah postala hit na društvenim mrežama zbog biomorfne forme koja je mnoge podsjetila na kreacije nikad prežaljenog modnog velikana Alexandera McQueena, slavnog britanskog dizajnera koji si je prije dvanaest godina oduzeo život.

image

U njegovom je radu vidljivo nadahnuće prirodom

FASHIONPPS/ZUMA PRESS/PROFIMEDIA FASHIONPPS/ZUMA PRESS/PROFIMEDIA
image

Dizajner voli kombinirati različite materijale

ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PROFIMEDIA ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PROFIMEDIA
image

Mnogi ga uspoređuju s Alexanderom McQueenom

ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PROFIMEDIA ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PROFIMEDIA

U godinu i pol dana Danielov je brend - prema istraživanju modne platforme Farfetch putem koje se mogu kupiti njegove kreacije - postao najpopularnija i najtraženija nova modna marka. Njegova majka je Njemica, a otac njemačko-talijanskog porijekla - djed i baka s očeve strane potječu iz Puglie na jugu Italije. Sa šesnaest je napustio Njemačku kako bi studirao umjetnost, keramiku i kiparstvo u Milanu, nakon čega je upisao i studij dizajna, vizualnih umjetnosti i mode na sveučilištu Istituto Europeo di Design.

Nakon diplome stažirao je u kući Dolce & Gabbana, a zatim u Versaceu, potom je radio sa Zuhairom Muradom u Parizu i Bejrutu prije nego što je otišao u Rim kako bi radio s Alessandrom Micheleom. Daniel kaže da je upravo od njega naučio sve tajne posla i ističe da mu je bio najveća podrška kad je odlučio krenuti u privatne vode.

image
ARCHIVIO MEZZANOTTI/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA

‘‘Od Alessandra sam izučio krojački zanat, a povjerio mi je rad s važnim klijentima kao što su islandska glazbenica Björk, britanska pjevačica Florence Welch i holivudska glumica Dakota Fanning. Tu sam naučio puno, ne samo o spektakularnom odijevanju za crveni tepih već i o tome kako se nositi sa slavom i slavnom osobom - za izvođače i umjetnice haljine su poput oklopa koji ih štiti i daje im samouvjeren izgled. Alessandro je pokazao i veliko razumijevanje kad sam mu rekao da se želim osamostaliti‘‘, izjavio je dizajner u intervjuu za časopis Vogue. Za svoj je poslovni pothvat pronašao i investitora koji je ostao anoniman, pa se nagađalo da je riječ o samom Micheleu.

image
ARCHIVIO MEZZANOTTI/SHUTTERSTOCK EDITORIAL/PROFIMEDIA
image
ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PROFIMEDIA ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PROFIMEDIA

Investicija je Danielu omogućila da unajmi trokatnicu skrivenu u tihoj elegantnoj ulici u središtu Milana, nekadašnji bordel. U njoj je smjestio atelje u kojem radi kreativni tim od trideset članova i svoj osobni studio, dok je na najvišem katu njegov stambeni prostor u kombinaciji drva i kamena koji je ispunio namještajem vlastitog dizajna, biljkama, knjigama o fotografiji (veliki je obožavatelj Tima Walkera), vlastitom zbirkom geoloških minerala i suvenirima s brojnih putovanja, planinarenja i surfanja. Jedan od najdražih mu je ogrlica koju je dobio od žene šamana nakon što je proveo tjedan dana s mistikom u peruanskoj Amazoni.

image

U kolekciji dominiraju biomorfne forme

ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PROFIMEDIA ANTHEA SIMMS/CAMERAPRESS/PROFIMEDIA

‘‘Obožavam prirodu, a želja mi je otputovati na destinaciju gdje me nitko neće moći dobiti barem tjedan dana‘‘, rekao je Daniel, koji u svakoj prilici ističe da podržava “zelenu” ekonomiju. Stoga je izgradio održivi način rada: koristi reciklirane materijale, a s kolekcijom ne ide u širinu, već predstavi do četrdesetak odjevnih setova po sezoni. Istodobno, u organizaciji posla ima, kako je rekao, holistički pristup - smatra da su ljudi najveći resurs neke tvrtke. Tako je jednom prilikom izjavio: “Održivost nisu samo materijali - tako se ponašaš i prema svojim zaposlenicima. Iznimno je važno da ljudi rade osam sati dnevno, a da se vikendom odmaraju; da je ekipa, ali i okolina, dobro raspoložena”.

24. prosinac 2024 01:10