Kreacija u boji tamnoplavog škriljevca izrađena je od luksuznog naboranog svilenog šifona, a potpisuje je njujorška dizajnerica Ulla Johnson.
"Volim kombinirati skupo i povoljno", govori Meghan Markle svojoj gošći, glumici i scenaristici Mindy Kaling, u drugoj epizodi serije "S ljubavlju, Meghan" koja je od utorka na Netflixu, i zatim otkriva kako u tom trenutku nosi Zarine hlače (49,95 eura), Loro Piana vestu (1240 eura), a pulover koji je ležerno prebacila preko ramena je brenda Jenni Kayne (370 eura).
Kroz cijelu seriju, koja je dobila zaista loše kritike i koju je Variety opisao kao "Ego trip u Montecitu koji nije vrijedan gledanja", ako išta, modni stil glavne zvijezde je nepogrešiv. Zimmerman košulje i setovi, J. Crew puloveri od kašmira, svilena suknja iz Reformationa, cvjetna haljina Emilije Wickstead - nema što, u osam epizoda lifestyle serije vidjeli smo zaista besprijekorne komade, ali onaj koji je vojvotkinja odabrala za plakat i završnicu serije, kada okuplja svoju obitelj i prijatelje i u kojoj se samo na trenutak vidi i njezin suprug, princ Harry, priča je za sebe.
Kreacija je to brenda Ulla Johnson, nazvana Freesia, u boji tamnoplavog škriljevca i izrađena od luksuznog naboranog svilenog šifona. Haljina lepršave, duge suknje do poda i pripijenog gornjeg dijela stoji 890 eura na stranici brenda.
Ulla Johnson inače je njujorška dizajnerica koja crpi inspiraciju iz mješavine globalnih utjecaja. Batik uzorci, vez i resice među prepoznatljivim su detaljima brenda, prisutni u njezinim kultnim haljinama, boho mini suknjama i čizmama s resicama. Njezin brend je lansiran 2000. godine i poznat po ručno izrađenim odjevnim komadima i obući.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....