Simona Tabasco i Beatrice Granno u seriji ”White Lotus”

 Profimedia
Ogroman utjecaj

Amerikanke su poludjele za odjećom iz ‘White Lotusa‘, najviše je profitirao brend koji vole i Hrvatice

Budući da je butik korišten kao pravi set, publika nije niti primijetila da je riječ o klasičnom marketinškom triku – product placementu.

Budući da je butik korišten kao pravi set, publika nije niti primijetila da je riječ o klasičnom marketinškom triku – product placementu.

Baš kako slavne ljepotice iz svijeta mode preferiraju samo određene brendove, tako i kreativni direktori najpoznatijih svjetskih imena favoriziraju svoje najdraže manekenke. Stoga ne razmišljaju previše kad trebaju odabrati koja poznata lica će postati ambasadori njihovih novih modnih kampanja. Karl Lagerfeld je izabrao djevojku poznatu po svojim tamnim gustim obrvama, Caru Delavigne, Pinko rusku ljepoticu Irinu Shayk, a Tommy Hilfiger usješnu Gigi Hadid.

Dok neke suradnje prođu manje zapaženo, druge postanu toliko ikonične da javnost o njima govori dugo godina nakon njihovog lansiranja na tržište. Poput, primjerice, kampanje „In My Calvins“ za Calvin Klein bokserice iz 2015. godine u kojoj glavnu ulogu ima uspješni pop pjevač Justin Bieber, najpoznatiji po hitu „Baby“. Kanadska zvijezda je u tom trenutku bila na vrhuncu svoje slave, što je dakako koristilo brendu, pa je u periodu suradnje prodaja Calvin Klein proizvoda porasla za čak 13 posto.

Vođeni navedenom uspješnom suradnjom, izdvojili smo sedam jedinstvenih kampanja iz modne industrije za koje je čuo cijeli svijet, a proslavile su ih njihova zaštitna lica:

Brooke Shields i Calvin Klein traperice

Od legendarne kampanje za traperice s potpisom brenda Calvin Klein prošlo je više od 40 godina, a još uvijek se smatra jednom od najkontroverznijih reklama ikad. Zaštitno lice kampanje bila je tada još uvijek javnosti nepoznata glumica Brooke Shields koja je za vrijeme snimanja imala samo 15 godina, i tu zapravo počinje cijela medijska pompa. Dok Shields pozira u uskim Calvin Klein trapericama, na ekranu se izmjenjuju izjave maloljetne glumice. Među njima i rečenica „Želiš znati što stoji između mene i mojih Calvinica? Ništa.“ koja je javnost najviše osudila smatrajući da takve izjave seksualiziraju mladu glumicu.

image

Brooke Shields i Calvin Klein

Profimedia

Shield je progovorila o negativnoj reakciji i nazvala ju smiješnom vjerujući da je javnost njeno retoričko pitanje u potpunosti krivo protumačila.

- Bila sam naivna. Nisam mislila da to ima veze s donjim rubljem i da je seksualne prirode. To bih rekla i za svoju sestru, u smislu da ništa ne može stati između mene i moje sestre - objasnila je svoje viđenje reklame koja ju je vinula u slavu, piše Vouge. Unatoč zgražanju, kampanja je bila vrlo uspješna i osim buduće mlade glumice, proslavila je i Calvina Kleina otvorivši mu jedno sasvim novo tržište.

Neraskidiva veza Care Delevingne i Karla Lagerfelda

Kad bismo trebali izdvojiti tandem iz snova s najboljom sinergijom u modnoj industriji, bili bi to Karl Lagerfeld i supermodel Cara Delevingne. Pariški modni kreator jednostavno je obožavao popularnu manekenku, rekavši za nju da je genije, odvažni lik iz nijemog filma poput kakvog Charlieja Chaplina. Upoznali su se početkom 2012. godine kad je Lagerfeld tada devetnaestogodišnju manekenku prepoznatljivih obrva prvi put pozvao da prošeta pistom modne kuće Chanel.

image

Karl Lagerfeld i Cara Delevingne

Profimedia

Neke suradnje jednostavno nastaju iz ljubavi koju kreativni direktori imaju prema modelima i obrnuto, a najčešće uspijevaju jer se temelje na uzajamnom poštovanju. Stoga ne čudi što je modna kuća krajem 2021. godine odabrala upravo Delevingne da postane glavna muza kampanje „Cara loves Karl loves Cara“ s rodno neutralnim odjevnim komadima, lansirane u rujnu 2022.

Kolekcija je dostupna na modnoj internet trgovini emporium.eu koja na jednom mjestu okuplja omiljene vrhunske brendove kao što su Boss, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Diesel, Tommy Hilfiger i mnoge druge. Online trgovina Emporium.eu dio je grupacije modne kuće Galerija Emporium i Emporiuma iz Ljubljane. Do sada smo kolekcije ovih vrhunskih brendova mogli kupiti samo u Ljubljani - u Galeriju Emporium koja se nalazi u samom centru grada ili u najveći shopping centar Ljubljane BTC, u Emporium. No, sada je ponuda omiljenih modnih imena dostupna preko internetske trgovine Emporium.eu.

Boss kampanja s grupom najvećih influencera u glavnoj ulozi

Kad kampanja uključuje najveće influencere današnjice, može nastati samo nešto o čemu će govoriti cijeli svijet. To zna i jedan od najpoznatijih brendova današnjice Hugo Boss koji je za brend Boss osmislio proljetnu/ljetnu kampanju za 2023. godinu pod nazivom „Be Your own BOSS“ . U jednoj marketing kampanji napravili su ono o čemu mnogi brendovi mogu samo sanjati.

image

Naomi Campbell

Profimedia

Okupili su grupu najutjecajnijih ljudi današnjice – supermodel Naomi Campbell, kolumbijskog pjevača Malumu, američku manekenku Gigi Hadid, korejskog glumca Lee Minhoa, TikTokera Khabyja Lamea i talijanskog tenisača Mattea Berrettinija. Okosnicu kampanje predstavlja šest navedenih vodećih talenata iz različitih područja koji dijele svoje priče o podrijetlu kako bi inspirirali pojedince da prigrle svoju sudbinu. Poruka koju Boss želi prenijeti ovom kampanjom je jednostavna - šefovi se ne rađaju, oni se stvaraju.

Hugo i plesačica Maddie Ziegler

Odlično je prošla i kampanja #HUGOYourWay za sestrinski brend Hugo s idejom da ohrabri svakog pojedinca da bude ono što jest, kreira vlastiti izgled i ostane vjeran sebi. Kampanja je nastala u suradnji s korejsko-američkim reperom Big Matthewom i gvajansko-američkim reperom Saint JHN-om, no pridružile su im se i američka manekenka Selah Marley te plesačica Maddie Ziegler. Prevladava odvažna crvena boja, a ambasadori su u promotivnom spotu odjeveni u novu casual Hugo kolekciju gdje svatko pleše u svom ritmu.

image

Hugo kampanja

Profimedia

Futuristički videozapisi koje su snimili neki od najpopularnijih svjetskih kreatora sadržaja i objavljeni uz hashtag #HUGOYourWay omogućuju kupcima da vide novu stranu Huga. Kampanja je postigla odlične rezultate, a već je tijekom prvog dana objave broj pratitelja na TikTok računu brenda porastao za 30 posto.

Kreativna direktorica i glavna ambasadorica svog brenda - Chiara Ferragni

Poznata talijanska blogerica, influencerica i poduzetnica Chiara Ferragni prava je senzacija modnog svijeta. Svoj hobi uspjela je unovčiti i od bloga o stilskim savjetima „The Blonde Salad“ stvoriti prepoznatljivi brend s njenim imenom koji je 2014. postao jedan od najtraženijih među Talijanima. U nekoliko godina izgradila je pravo malo carstvo i zauzela kolačić u modnoj industriji te tako postala jedna od najbogatijih svjetskih influencerica.

image

Chiara Ferragni

Profimedia

No, uspjeh se nije dogodio preko noći jer je svoju karijeru gradila i zahvaljujući suradnjama s poznatim modnim kućama. Uključivala se u mnoge svjetske projekte, a uz to je i religiozno odlazila na modne revije te nerijetko sjedila u prvim redovima zajedno s najpoznatijim zvijezdama današnjice. Suradnje su joj bile vjetar u leđa da prije deset godina osnuje tim „The Blonde Salad Crew“ s prepoznatljivim logom - plavo oko okrunjeno glomaznim crnim trepavicama. Uspjeh Chiare Ferragni može se analizirati mjesecima, no najzanimljivije u cijeloj toj priči je što slavna influencerica u svojim kampanjama ne mora imati ambasadore koji će joj osigurati veći profit jer je ona sama najbolje zaštitno lice svojeg brenda.

Liu Jo u popularnoj seriji White Lotus

Kako da talijanski brend brzo i efikasno osvoji američko tržište dobro zna Marco Marchi, vlasnik tvrtke Liu Jo. Sve proizlazi iz popularne američke miniserije "Bijeli lotos" prikazivane na Netflixu i nagrađene s dva Zlatna globusa. Serija je snimljena u Taormini, a neke scene locirane su u trgovini koju spomenuti talijanski brend ima u ulici Corso Umberto u sicilijanskom gradu. Budući da je butik korišten kao pravi set, publika nije niti primijetila da je riječ o klasičnom marketinškom triku – product placementu.

image

Simona Tabasco u seriji "White Lotus"

Profimedia

Nakon lansiranja druge sezone serije u kojoj glavni likove šopingiraju upravo u Liu Jo dućanu, prodaja je doživjela pravi trijumf, kako u Europi, tako i u SAD-u, a Amerikanke su počele tražiti komade koji nisu dostupni na američkom tržištu.

Talijanski brend je, međutim, davno osvojio europsko tržište, no za to je zaslužna i suradnja s najpoželjnijim modnim licem svih vremena - Kate Moss. Kolaboracija s Moss u glavnoj ulozi je trajala od 2011. do 2015. godine, a u tom je periodu slavna manekenka postala glavna asocijacija na Liu Jo te tako osvojila srca mnogih novih potrošača.

image

Kate Moss za kampanju Liu Jo jeans

Profimedia

Jednim klikom do vrhunskih brendova!

Bogatu ponudu omiljenih modnih brendova potražite na internet trgovini emporium.eu koja na jednom mjestu okuplja omiljene brendove kao što su Boss, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Diesel, Liu Jo, Tommy Hilfiger i mnoge druge. Trenutačno traju zimska sniženja na odabranu odjeću i obuću, no već su dostupne i atraktivne proljetne kolekcije. Dostava je besplatna za robu iznad 25 eura, a u slučaju povrata, narudžba se vraća besplatno.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s Emporium.eu.

25. prosinac 2024 18:31