Reakcije na Balenciagin novi modni dodatak ne prestaju se nizati, a sve je više onih koji su uvjereni da Demna ustvari provodi sociološki eksperiment o konzumerizmu.
Kako nadmašiti torbu koja izgleda kao vreća za smeće? Torbom koja izgleda kao smeće.
Balenciaga je na svojoj posljednjoj reviji na pariškom Tjednu mode predstavila novi viralni modni dodatak, torbu koja izgleda kao vrećica Lays čipsa.
Nekoliko je manekenki prošetalo blatnjavom modnom pistom držeći ovu torbicu, a čini se kako je kreativni direktor Balenciage, Demna Gvasalia, ovaj trend najavio još u lipnju. Naime, tada je bio uzvanik na diplomskoj reviji Kraljevske akademije likovnih umjetnosti u Antwerpenu i umjesto torbe je nosio pravu vrećicu Lays čipsa.
Novi modni dodatak proizašao je iz Balenciagine suradnje s brendom čipsa Frito-Lay, a navodno će koštati 1800 dolara (13 956 kuna). Kako piše Hypebeast, torba je izrađena od kože na koju je otisnut klasični dizajn Laysove vrećice čipsa, u koji je suptilno uključena riječ "Balenciaga".
Torbica iznutra ima srebrnu podstavu i patentni zatvarač na vrhu, te dolazi u tri boje originalnih Lays okusa - plavoj, žutoj i crvenoj. Fotografije torbica Demna je objavio na svom Instagram profilu uz opis "must have".
Zanimljivo je kako je vrlo slična torba (ali s ručkom), već dulje vrijeme dostupna na kineskoj online prodajnoj platformi AliExpress po cijeni od samo tri dolara.
Reakcije na Balenciaginu viralnu torbu ne prestaju se nizati, a sve je više onih koji su uvjereni da Demna ustvari provodi sociološki eksperiment o konzumerizmu.
"Sprdaju nas", "Ovo je najveća komedija svih vremena", "Balenciaga je najveći troll modne industrije", samo su neki od komentara na društvenim mrežama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....