Zimmermann haljine

 INSTAGRAM
Priča o uspjehu

Gotovo da vjenčanja više ne mogu proći bez gošći u haljinama inspiriranima Zimmermann kreacijama, donosimo izbor iz trgovina

Prve dame boho stila, sestre Nicky i Simone, čije kreacije obožavaju žene diljem svijeta, svoj su biznis započele skromno, doslovno u garaži, a uspjeh im došao zahvaljujući spletu zanimljivih okolnosti.

Prve dame boho stila, sestre Nicky i Simone, čije kreacije obožavaju žene diljem svijeta, svoj su biznis započele skromno, doslovno u garaži, a uspjeh im došao zahvaljujući spletu zanimljivih okolnosti.

Kreacije popularnog brenda Zimmermann koji su pokrenule sestre Nicky i Simone, zaludile su brojne poznate žene, kraljevsku obitelj, ali i trendsetterice diljem svijeta tako da se na gotovo svakom važnom događaju pojavi barem jedna njihova prepoznatljiva haljina, ali i modeli drugih brendova koji su se nesumnjivo inspiririali Zimmermann kreacijama. No, nisu samo njihove haljine ono što očaravaju, naime, u središte pozornosti lansirali su ih kupaći kostimi. A koja je priča o uspjehu sestara koje stoje iza prvog austraslkog milijarderskog fashion brenda?
Rođene Australke, odrastale su u predgrađu Sydneyja s roditeljima koji su vodili vlastitu trgovinu. Njihova majka Joan, od koje je Nicky naslijedila ljubav prema krojenju, šivala je dječju odjeću. Nicky je bila tinejdžerica kada je na lokalnim tržnicama počela prodavati vlastite kreacije. "Sve je bilo vrlo basic. Izrađivala sam odjeću u garaži svojih roditelja, a zatim se vozila na tržnicu da postavim stalke," rekla je za Harper‘s Bazaar. "U toj fazi to nije bilo ništa sofisticirano, u smislu pokretanja brenda, samo sam htjela prodati nekoliko stvari kako bih mogla kupiti još tkanine i izaći subotom uvečer."

image

Kolekcija za proljeće i ljeto 2024.

LAUNCHMETRICS/SPOTLIGHT
image

Sestre Nicky i Simone Zimmermann uspješne su dizajnerice

GREGORY PACE/BEI/SHUTTERSTOCK

Iako je sve krenulo kao zarađivanje dodatnog džeparca, tržnice su se pokazale kao idealno mjesto za obuku uspješne poduzetnice. "Ako dobro prodaješ, živciraš sve oko sebe! To je vrlo konkurentno okruženje koje te puno toga nauči", otkriva Nicky. No, ono što je njene kreacije lansiralo u modnu orbitu, bila je čista sreća. Naime, njena prijateljica, koja je radila kao asistentica stilista u modnom magazinu, jednom je prilikom odjenula njenu košulju za posao. Vidjela ju je modna urednica i uvrstila ga na stranice magazina, a ostalo je povijest. Početkom 1990-ih u poslu joj se pridružila i sestra Simone, koja je tada radila u marketingu informatičke tvrtke. Ona je, pak, preuzela važan dio karike njihovog biznisa, onaj operativni. "Mnogo toga smo radile instinktivno, pokušavale, ali i griješile, kako bismo na kraju organizirale stvari na način koji nam je omogućio da nastavimo raditi ono što želimo," objasnila je.

image

Lepršavi boho modeli njihov su prepoznatljiv potpis

INSTAGRAM
image

Kreacijama dominiraju cvjetni motivi

INSTAGRAM

Njihov estetski pristup uvijek se fokusirao na kvalitetu i zanatsku izradu. "Volim ručno šivanje od kada sam bila dijete, pa je to dio esencije brenda. Mnogo kreacija temelji se na boji i teksturi", otkriva Nicky. No, veliki boom nastao je kada su sestre, nakon pet godina od utemeljena Zimmermann brenda, odlučile lansirati kupaće kostime te ih povezale sa svojim australskim korijenima. Zamislile su sasvim novu liniju, potpuno odvojenu od ready-to-wear kolekcija, ali dijeleći mnoge iste vizualne elemente, kao što su upečatljivi printovi ili volani.
"Mislim da u to vrijeme nismo shvaćale koliko je naš pristup bio jedinstven", priznaje Nicky. Sestre su se koncentrirale na usavršavanje maloprodaje, osiguravajući da svako otvaranje nove trgovine odražava njihovu viziju brenda. "To je bio kao nastavak rada na tržnicama. Naime, uvijek mi je bilo važno kako moje kreacije izgledaju na stalku, tako da i danas uvijek premještam stvari dok ne budem sasvim zadovoljna" komentira.

image

Uspješne sestre svoje kolekcije redovito izlažu na Tjednu mode u Parizu

LAUNCHMETRICS/SPOTLIGHT

Njihov brend naglo je krenuo uzlaznom putanjom od 2013. kada su poduzetne sestre otvorile trgovine u Americi, Velikoj Britaniji i Europi. Sada, pak, svoje kreacije redovito predstavljaju na pariškom Tjednu mode. Specifičan boho stil, printovi nadahnuti floralnim elementima i apstraktnim pejzažima samo su dio njihovog specifičnog potpisa koji je prepoznatljiv na omiljenim haljinama skulpturalnih oblika.

image

Mytheresa, Zimmermann 1.950 eura

PRESS
image

Mytheresa, Zimmermann 775 eura

PRESS

"Ljudi često komentiraju da nikada ne bi mogli raditi sa svojom sestrom. Ali za nas to nikada nije bio problem, već prednost. U naš posao uključena je cijela obitelj i to je najzabavnija stvar koju možete zamisliti. Moj suprug Chris Oliver, CEO Zimmermanna, baš kao i naša djeca, svi su dio naše priče i dolaze na revije kad god mogu”, priča Nicky.
Uspješne sestre budućnost brenda i dalje vide u spremnosti na dogovor i suradnju s fokusom na odlučnost koja je uvijek bila u središtu njihovog poduzetničkog duha. "Uvijek možete učiti od drugih ljudi, tako da morate ostati otvoreni i nikada ne pretpostavljati da ne postoji alternativni način za rješavanje stvari. Treba uzeti u obzir sve prijedloge, a pri tome ostati vjeran vlastitom putu."
Ako je suditi po njihovom dosadašnjem uspjehu, taj put može voditi samo prema vrhu. Naime, Zimmermann je prvi australski modni brend vrijedan više od milijardu dolara.
Nadahnuti njihovim slavnim kreacijama, u trgovinama smo pronašli slične modele koje možete pronaći u našoj galeriji.

image

Mohito 34,99 eura

PRESS
image

Zalando, Vero moda 50,95 eura

PRESS
image

C&A 29,99 eura

PRESS
image

Mango 35,99 eura

PRESS
image

Zalando, Vila 21,95 eura

PRESS
image

Zara 49,95 eura

PRESS
Linker
05. rujan 2024 11:29