Dok se jedan modni div u kampanjama okreće uglavnom svojim brand ambasadorima, odnosno djeci poznatih koji tu i tamo snime neku zvučnu kampanju, drugi inzistira na profesionalnim i ‘punokrvnim‘ modelima.
Armani i Chanel slobodno se može nazvati jednima od najvećih modnih kuća u svijetu i upravo su ovih dana objavile kampanje za svoje nove kolekcije jesen/zima 2022. Kolekcije su dosljedne već prepoznatljivim stilovima i dokazanoj kvaliteti talijanski div Armani drži se crno-bijelog spektra (ne)boja, klasične elegancije i krojeva.
Chanel je pak i u zimsku kolekciju uvrstio boje i šarenilo od denim plave do limeta zelene. Ima tu i ženskih odijela u prepoznatljivom pepita uzorku, traper jakni, cvjetnih haljina.
Ono po čemu se uvelike razlikuju ove dvije kampanje su dva različita pristupa marketingu. Chanel je i za ovu kampanju angažirao svog brand ambasadora, kojeg obično biraju među djecom poznatih obitelji i roditelja, odnosno modeli su im više poznati zbog svog porijekla, nego zbog bogatog portfolia. Ovog puta to je Charlotte Casiraghi, kći princeze Caroline od Monaka i nećakinja monegaškog vladara princa Alberta.
Charlotte se bavi mnoštvom stvari, među koje spada i modeling, ona je u svojih 35 godina tako u životopisu uspjela zabilježiti to da je model, autorica, urednica, novinarka i filmska producentica koja se uz to bavi i konjičkim sportom, a poznata je i po kretanju u visokim krugovima i svom humanitarnom radu. U svijet modelinga ušla je 2010. kampanjom za jahačku opremu modne kuće Gucci, od 2020. postala je brand ambasador za Chanel.
Armanijeva stara škola
Armani je za novu kolekciju angažirao dva ženska i jednog muškog modela, vizualima neodoljivo podsjećaju tipične Armani reklame, moćnih poza i poslovne dekadencije.
Kampanju su snimili profesionalni model iz poljske Daga Ziober, švedski profesionalni model Loka Lindaregard, a s djevojkama je pozirao i Austrijanac Julian Schneyder, profesionalni model, kako je sam napisao na Instagramu nekadašnji judo sportaš.
O ovih troje mladih manekena nema gotovo nikakvih informacija na internetu, osim mnoštva kampanja i revija koje su proteklih godina nosili - počevši od malih do najvećih modnih kuća. Svi troje angažirani su od strane najvećih modeling agencija u više zemalja, a u različitim kampanjama tijekom karijere pokazali su i koliko raznovrsnih stilova i različitih izgleda profesionalni model može utjeloviti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....