Platforma Lyst objavila je rezultate za četvrti kvartal 2022. godine, koji nakon dugo vremena dominacije Balenciagu stavljaju na nisko 11. mjesto na popisu najpopularnijih modnih brendova.
Platforma za analizu trendova Lyst četiri puta godišnje objavljuje izvještaj koji jasno opisuje stanje u modnoj industriji. Ovog puta objavljena je analiza posljednjeg kvartala 2022. godine koji je bio obilježen skandalima i promjenama, što se odrazilo i na rangiranje najpopularnijih brendova.
Balenciaga je godinu završila u problemima te se spustila na 11. mjesto na popisu 20 najtraženijih luksuznih brendova. U prvom kvartalu prošle godine nalazila se na prvom mjestu, u drugom je bila druga, a u trećem kvartalu četvrta. Dakle, nakon dugo vremena, ovo je najveći pad za modnu kuću koja još uvijek trpi posljedice kampanje zbog koje su i najveći obožavatelji bojkotirali nošenje i kupovanje novih Balenciaginih komada.
S druge strane, položaj talijanske kuće Prada nikada nije bio snažniji - luksuzni brend pod vodstvom Miuccie Prade nalazi se na prvom mjestu najpopularnijih modnih brendova, a iza sebe je ostavila i Gucci. On se trenutno nalazi na drugom mjestu, a na pad popularnosti je sigurno utjecala promjena na vrhu, odnosno smjena kreativnog direktora Alessandra Michelea.
Zanimljivo, na treće mjesto se popeo Moncler, a na listi ga slijede Miu Miu, Valentino, Bottega Veneta, Loewe, Dior, Dolce & Gabbana te Saint Laurent koji se nalazi na desetom mjestu. Zanimljiv je i podatak da i u ovom kvartalu po popularnosti i dalje dominiraju talijanski brendovi koji su zauzeli prvih šest pozicija na popisu.
Na popisu najtraženijih modnih komada na prvom mjestu se nalazi maksi torba kuće Saint Laurent imena Icare, a na popisu se nalaze i viralni komadi poput Loewe puffer jakne bez šavova, Mach&Mach cipela na petu, Bottega Veneta Sardine torbe te Pradinih metalik slingback cipela. Cijeli Lystov izvještaj možete pronaći ovdje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....