Logomanija je zavladala svijetom mode ove jeseni, a one koje ne vole nositi natpise brendova, mogu birati između brojnih zabavnih natpisa koji krase pletene komade iz high street i dizajnerske ponude.
Dok na red ne dođu ružni božićni puloveri, tmurne jesenske dane možete razveseliti onima koje krase šaljivi natpisi. A možete pokazati i svoj stav, pa se jasno i glasno - izvezenom porukom na puloveru - deklarirati feministkinjom, ali i otkriti romantičnu stranu ljubavnim natpisima. Sve je počelo kad je na reviji modne kuće Dior dizajnerica Maria Grazia Chiuri poslala svoje manekenke u bijelim majicama s parolama koje slave žene, a povratak devedesetih godina prošlog stoljeća u svijet mode sa sobom je donio i trend logomanije.

Natpisi rezervirani za trenirke i sportske majice, ubrzo su prešli i na konkretnije komade, poput vunenog pulovera modnog brenda Balenciaga, a nijedna fashionistica nije ostala imuna na pisanu riječ. Talijanska kreatorica Alberta Ferretti je, pak, svoje komade od mješavine vune i kašmira u duginim bojama ukrasila natpisima dana u tjednu. U pariškom studiju Maison Labiche čak se mogu kreirati vlastiti natpisi - bira se boja konca i riječi koje će biti izvezene. Na dane kada vam se ne da pričati, recite što želite - puloverom! U nastavku pogledajte 10 odabranih pletenih komada.










Komentari
0