PRESS
novi lideri

Budućnost su tvrtke koje njeguju ljudskost, kaže menadžerica Rimac automobila

Među uspješnim poslovnim ženama u Glorijinu magazinu Ženska snaga hrvatskog biznisa značajno mjesto zauzima i Martina Verović, direktorica ljudskih potencijala u Rimac automobilima, koja otkriva kako pronalazi najbolje zaposlenike za kompaniju čija je tržišna vrijednost dvije milijarde eura.

Među uspješnim poslovnim ženama u Glorijinu magazinu Ženska snaga hrvatskog biznisa značajno mjesto zauzima i Martina Verović, direktorica ljudskih potencijala u Rimac automobilima, koja otkriva kako pronalazi najbolje zaposlenike za kompaniju čija je tržišna vrijednost dvije milijarde eura.

Mate Rimac, najuspješniji start-up poduzetnik u Hrvatskoj i vlasnik Rimac automobila čiji je zaštitni znak Nevera, najbrži električni automobil na svijetu, nedavno je ustvrdio da mu je u ranoj fazi poslovanja (tvrtka je osnovana 2009.) najviše glavobolja zadavalo puko preživljavanje i pronalazak investicija, a danas mu je pak najveći izazov zaposliti adekvatne stručnjake i zadovoljiti stroge kriterije kupaca. Za ovaj prvi dio u kompaniji zadužena je Martina Verović, direktorica ljudskih resursa koja za Rimac automobile već četiri godine pronalazi najbolje zaposlenike diljem svijeta. Poslovnu filozofiju tvrtke u koju investiraju najveći svjetski igrači poput Soft Banka i Goldman Sachsa predstavila je u Glorijinu specijalnom magazinu Ženska snaga hrvatskog biznisa te je u detalje opisala kako izgleda izgradnja vrhunskog tima temeljena na empatiji i hrabrosti.

image
TOM DUBRAVEC/CROPIX CROPIX

"Od 2012. zaposlili smo 1750 ljudi, većinu u posljednjih nekoliko godina. Zadatak nam je pronaći inženjera sa specifičnim automobilskim ili baterijskim znanjima bilo gdje na svijetu i dovesti ga u Svetu Nedelju, Zagreb, Split i Osijek. Do sada smo privukli 400 takvih stručnjaka iz više od 35 država pa smo na neki način i ambasadori naše zemlje, a ne samo poslodavci", objašnjava Martina Verović princip zapošljavanja u tvrtki čija je tržišna vrijednost ovog ljeta s posljednjim ulaganjima premašila dvije milijarde eura. I sama je, kaže, imala zanimljiv put prije dolaska u Rimac automobile. Po struci psihologinja, radila je konzalting na području ljudskih resursa čak 13 godina te je bila voditeljica ljudskih resursa zadužena za ljudske potencijale, organizaciju i razvoj organizacije.

"Često se kaže da ljudski resursi omogućuju razvoj biznisa i ja to zaista tako vidim. Najizazovnije je osigurati da se poslovanje razvija, ali pri tome treba paziti i na ljude. Trudimo se pronaći zaposlenike s kvalitetnim znanjem i kompeticijama. Zatim među njima biramo one koji se uklapaju u našu kulturu i imaju prijateljski pristup kolegama. I na kraju, ljudski i iskreno im kažemo kakva je situacija, što mogu očekivati kod nas - sa svim prednostima i manama. Najvažnije, dopuštamo im da osjete našu strast prema poslu", kaže Martina Verović, koja posljednje dvije godine obnaša još jednu odgovornu dužnost u kompaniji - članica je Nadzornog odbora u Rimac automobilima. Stoga njezin radni dan ponekad traje i duže nego što traje radno vrijeme u većini domaćih kompanija. No, uz šefa kao što je Mate Rimac njegovi menadžeri, poput Martine Verović, ne doživljavaju svoj posao poslom, već rade da bi stvorili novu vrijednost.

image
ZELJKO PUHOVSKI/CROPIX CROPIX

"Mate je šef kakvog svatko može poželjeti. Vizionar. Pritom je odvažan, usudi se hrabro upustiti u rizik te je empatičan i ima prijateljski odnos. Sjajna kombinacija", pojašnjava Martina Verović, koja je prava predstavnica mlade, uspješne menadžerice 21. stoljeća: sluša audioknjige, podcaste, videe iz područja biznisa i tehnologije, ali i osobnog i duhovnog razvoja jer smatra da će u budućnosti u poslovnom svijetu prevladavati tvrtke i kulture koje njeguju ljudskost u odnosima. Takva budućnost čini se iznimno svijetla i budi nadu u pozitivne promjene koje donose liderice novog doba.

18. prosinac 2024 00:01