Na splitskoj Vidilici predstavljena najnovija IZIPIZI Oversize kolekcija koja nudi novi pogled na dva kultna oblika sunčanih naočala.
Otkako je 1993. godine ušla među pet najljepših žena na svijetu, Fani Čapalija ušla je u srca cijele zemlje i do danas je ostala jedna od omiljenih misica. Svojim povučenim životom samo još dodatno intrigira javnost, zato je prigoda na kojoj se Fani pojavi u javnosti velika rijetkost. Tako je Fani oduševila svojim dolaskom na splitsku Vidilicu gdje je predstavljena najnovija IZIPIZI Oversize kolekcija koja nudi novi pogled na dva kultna oblika sunčanih naočala.
Za proljeće i ljeto 2022. IZIPIZI nam je pripremio “veliko” iznenađenje. Poznati pariški brend koji nas već dvanaest godina uveseljava savršeno dizajniranim i pristupačnim naočalama za sve i za svaki trenutak života, nudi novi osvrt na dva kultna oblika sa svojom prvom linijom Oversize.
Kolekcija je predstavljena, gdje drugdje nego na mjestu na koje se bez sunčanih naočala ne dolazi , uvijek osunčanoj kultnoj splitskoj Vidilici, a predstavljanje osim Fani Čapalije nisu propustile splitske poznavateljice mode poput Lucije i Ane Zaninović, Anamarije i Antonia Asanovića, Katarine Smolić, Barbare Kurtović, Nede Makjanić Kunić i Marije Čamber.
Sunčane naočale iz nove proljetne kolekcije igraju na XL kartu, a Izipizijevi dizajneri poigrali su se s geometrijskim oblicima i volumenima. Naočale dolaze u dva unisex modela, model #M i #N kao oversized verzije sadašnjih modela #D, odnosno #E.
Modeli dinamičnog panto mekanog oblika i elegantnog trapeza, dostupni su u čak šest boja: Black, Yellow Honey, Light Tortoise, Tortoise, Night Blue i Green.
Čitajte i: Fani Čapalija o velikom danu i novoj stranici u životu: ‘Nikada se nisam zamišljala u braku‘
Kolekcija je izrađena od materijala iz bioloških izvora, sastoji se od 45 posto ricinusovog ulja, što ih čini kako otpornim tako i održivim. Ovaj izbor u skladu je s ciljevima koje IZIPIZI želi ostvariti do kraja 2023., pa je ovo i svojevrsna uvertira u postizanju tog cilja: smanjenje ugljičnog otiska za 50 posto u tri godine, cilj koji se može postići ponudom od najmanje 30 posto novih modela od eko-održivih materijala.
Sve navedeno, kao i početni rezultati detaljno su opisani u izvješću o ugljičnom otisku, koje brend svake godine objavljuje na svojoj web stranici.
Iza brenda stoji snažan i ujedinjen tim, željan zajedničkog napredovanja prema boljem svijetu, s predanošću smanjenju utjecaja svoje organizacije na okoliš, optimizaciji kvalitete materijala, jačanju društvenog djelovanja, zadržavajući pristupačnost koja ga je učinila jedinstvenim na tržištu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....