DIMITRIOS KAMBOURIS/GETTY IMAGES/PROFIMEDIA
zaboravila je

Kim je postala zaštitno lice Balenciage, pa se pohvalila kolekcijom torbica i izazvala bijes

Reality zvijezdu, koja je pokazala svoju zavidnu kolekciju torbica pomalo kontroverznog brenda, fanovi su napali jer se udružila s brendom koji je iskoristio djecu za skandaloznu kampanju koju su ekspresno morali povući.

Reality zvijezdu, koja je pokazala svoju zavidnu kolekciju torbica pomalo kontroverznog brenda, fanovi su napali jer se udružila s brendom koji je iskoristio djecu za skandaloznu kampanju koju su ekspresno morali povući.

Otkad je Demna Gvasalia još 2015. postao kreativni direktor francuske modne kuće Balenciaga, osim modom ta luksuzna kuća uglavnom ‘diže prašinu‘ kontroverznim kampanjama. U više navrata, Gvasalia je podigao prašinu kada je Ikeinu plavu torbu za kupovinu prekopirao i pretvorio u luksuznu kožnu torbu, potom je na Crocsice montirao petu, a cijena im je bila 700 eura. Kim Kardashian je 2021. godine za Met Galu odjenuo u crnu usku kreaciju poput čarape, koju je nosila i preko lica, na prošlogodišnjem Tjednu mode u Parizu dijelio je majice u boji ukrajinske zastave ...

image

Crocsice na petu od 700 eura

BALENCIAGA/CROCS/MEGA/THE MEGA AGENCY/PROFIMEDIA

No sve je to ništa u odnosu na dvije kampanje iz 2022.u kojima se modna kuća Balenciaga poslužila malom djecom i izazvala bijes svjetske javnosti. Naime, jedna kampanja sadržavala je fotografije djece koja drže torbice u obliku plišanih medvjedića dok su odjevni u kožne kombinacije koje su podsjećale na SM outfite, a druga je sadržavala fotografije na kojima su se vidjeli sudski spisi i zakoni o dječjoj pornografiji. Izazvao je bijes cijelog modnog svijeta, kampanja se nazivala skandaloznom i nedopustivom, a mnogi su inzistirali da na cijeli slučaj trebaju reagirati pravobranitelji za djecu zbog njihovog iskorištavanja u neprimjerene svrhe. Iako se modna kuća vrlo brzo ispričala i povukla kampanju, od njih su se distancirale brojne zvijezde među kojima je tada bila i Kim Kardashian velika ljubiteljica brenda.

"Bila sam tiho proteklih nekoliko dana, ne zato što sam bila zgrožena i ogorčena nedavnim kampanjama Balenciage, već zato što sam htjela razgovarati s njihovim timom kako bih shvatila kako se ovo moglo dogoditi. Sigurnost djece mora se uzeti s najvećim poštovanjem, a bilo kakvi pokušaji zlostavljanja djece ne bi trebali imati mjesta u našem društvu - točka. Cijenim Balenciagino uklanjanje kampanja i ispriku. Razgovarajući s njima, vjerujem da shvaćaju ozbiljnost problema i da će poduzeti potrebne mjere da se ovo više nikada ne ponovi", rekla je tada Kim.

image

Kim Kardashian balenciaginoj kreaciji na met gala 2021.

MATT BARON/SHUTTERSTOCK

No, čini se kako je Kim Kardashian sve to zaboravila. Prije nekoliko dana postala je Balenciagino zaštitno lice što onima s nešto duljim pamćenje nije baš sjelo, a novu vezu s modnom kućom ekspresno je objavila na Instagramu. I to s fotografijama i filmićem iz sobe u kojoj drži nevjerojatnu količinu Balenciaginih torbica čija se vrijednost procjenjuje na gotovo 360.000 eura.

"Pretpostavljam da ih ima 130", rekla je na snimci, a onda ih je krenula prebrojavati i konačan broj je bio 129. S obzirom da je prosječna cijena torbice oko 2700 eura, fanovi su došli do impozatnog iznosa. No njezini pratitelji nisu baš oduševljeni ni njezinim torbicama ni njezinom suradnjom s brendom čiji se skandal itekako pamti.

‘‘Pretpostavljam da ti ček znači više od djece‘‘, ‘‘Valjda smo zaboravili da su oni dio trgovine ljudima‘‘, ‘‘Razočaranje - novac umjesto morala!‘‘, ‘‘Evo Kim koja podržava pedofiliju‘‘, ‘‘Kako netko s tolikim novcem još uvijek može prodavati svoj moral????!!!‘‘, ‘‘Upravo je to razlog zašto je Kourtney rekla da ćeš učiniti sve i svašta za novac", samo su neki od bijesnih komentara fanova. Podršku za suradnju s Balenciagom Kim očito nije dobila, bar ne od svojih fanova, a moglo bi se dogoditi i da ju izgubi i modna kuća koja već ionako u posljednje vrijeme itekako izaziva kontroverze.

23. prosinac 2024 22:31