Bezvremenska ljepota i stil pjevačice koja će u ožujku ući u deveto desetljeće života ponukali su kreativnog direktora francuske modne kuće Saint Laurent da mu postane muza.
Bezvremenska ljepota pop dive Diane Ross nadahnula je Anthonyja Vaccarella, kreativnog direktora modne kuće Saint Laurent, da ju angažira kao muzu. Američka ikona postala je, naime, zaštitno lice slavnog francuskog brenda u novoj kampanji za proljeće 2024., za čiji je vizual zaslužan britanski fotograf, David Sims. Treba dodati kako će pjevačica u ožujku ove godine proslaviti 80. rođendan, ali su na fotografijama britanskog umjetnika u prvom planu njezina karizma, njoj svojstvena elegancija i zavidna linija kojom se glazbenica na pragu zlatne dobi, može pohvaliti.
Fotografije su crno-bijele, a efektna večernja haljina otvorenih ramena u kojoj pozira soul diva, s razlogom je monokromna: malo tko može nositi crnu poput Diane Ross, tako da se njena energija stapa u modnu sinergiju s haljinom naoko jednostavnih linija. Diva blista raspuštene kose, njeno lice snimamo izbliza odaje zrelost ali ne i dob.
Obožavatelji Diane Ross, ali i slavnog modnog brenda na društvenim mrežama su oduševljeni njenim stilom kojim prkosi godinama i ne štede na pohvalama. Među prvima se oglasila njena kći, američka glumica Tracee Ellis Ross.
"Nitko poput tebe!! Uvijek najljepša," stoji u njenom komentaru na maminu kampanju piše People.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....