Prva dama Sanja Musić Milanović uživala je na premijeri predstave ‘‘Moji tužni monstrumi‘‘ Mate Matišića, a svojom odjevnom kombinacijom nagovijestila je da je već spremna za blagdanski period pred nama.
Na predstavi pod nazivom ‘‘Moji tužni monstrumi‘‘ Mate Matišića u režiji Vite Taufera pojavili su se mnogi poznati uzvanici. Radi se o prvoj premijeri na velikoj sceni obnovljenog Gradskog kazališta Gavelle, a najviše pažnje je privukao predsjednik Republike Hrvatske Zoran Milanović koji je na premijeru stigao u pratnji svoje supruge Sanje Musić Milanović koja je sve okupljene oduševila modnom kombinacijom. Naime, odjenula je crno-zelenu haljinu sa šljokicama, a čitavu kombinaciju upotpunila je elegantnim crnim sakoom.
Ovo nije prvi put da je Musić Milanović oduševila svojim outfitom. Dok je u Dohi na tribinama bodrila Vatrene u okršaju s Belgijom, privlačila je poglede fantastičnim crvenim odijelom domaćeg dizajnera Ivana Friščića iz brenda DeLight. Crveni outfit je upotpunila šeširićem na glavi u istoj nijansi. Naime, ona je i inače velika ljubiteljica domaćih dizajnera čije kreacije nosi na brojnim događanjima.
Sredinom 2021. godine također je oduševila crnom, zvonolikom haljinom kombiniranog materijala te crnim naočale i salonkama. Na elegantni outfit iskombinirala je statement ogrlicu koraljno-crvene boje. Ogrlicu, koja je bila zvijezda outfita prve dame, potpisuje makedonska dizajnerica hrvatskog podrijetla, Ivana Knez.
Osim bračnog para Milanović, na premijeru su također stigli odvjetnica i poduzetnica Nevena Jeličić i njezin partner, poduzetnik Josip Radeljak, glumice Lela Margitić i Anamarija Vrdoljak, bivša članica uprave Dinama Amra Peternel, plesačica i kondicijska trenerica Tamara Despot, glumac Darko Stazić, dramaturginja Željka Udovičić Pleština, glumac Marko Petrić i njegova supruga, plesačica Valentina Walme.
Mate Matišić u drami ‘‘Moji tužni monstrumi‘‘, koja se nadovezuje na ‘‘Ljude od voska‘‘, propituje poroznost granice između zbilje i fikcije, biografije i izvedbe, osobe i lika. Ova predstava, podnaslovljena kao ‘‘dramski dnevnik‘‘, donosi scene u kojima se spajaju teatralnost i svojevrsna hiper-događajnost s intimnošću te dokumentarnošću.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....