Miley Cyrus već tjednima obara sve rekorde novim singlom ‘Flowers‘, a pjevačica je u međuvremenu poduzela i novi poslovni korak i postala partnerica brenda Dolce Glow.
Glazbenica Miley Cyrus održala je službeno predstavljanje svoje limitirane Dolce Glow kolekcije koja nosi isto ime kao i njezin novi album "Endless Summer Vacation". Ekskluzivna večera za odabrane uzvanike održala se u prestižnom restoranu Nobu u kalifornijskom Malibuu, a među uzvanicima A-liste kao što su Olivia Culpo, Chrissy Teigen, Kris Jenner te svjetski poznati influenceri, našla su se i poznata lica iz hrvatske uspješne kompanije Bellabeat.
"Već dvije godine uspješno surađujemo s Isabel (Vita, opa.a.), osnivačicom Dolce Glowa, a naša poslovna suradnja prerasla je iz influencinga u uspješno poslovno partnerstvo iz kojeg se već duže vrijeme generiraju i projektiraju mnogi uzbudljivi planovi. Nažalost, trenutno ne možemo previše otkriti o kakvim se to planovima radi, ali sigurni smo da će obje publike biti oduševljene onime što spremamo", rekla je Lejla Sertović, CMO Bellabeata.
Podsjetimo se, Bellabeat je 2021. godine s lansiranjem svoje nove verzije wellness trackera Ivy osvojio celebrity publiku te ostvario uspješne suradnje s Kourtney Kardashian, Olivijom Culpo i Tammin Sursok, a u božićnom paketu kao poklon stigao na adrese Kylie Jenner, Jennifer Aniston, Kim Kardashian i mnogih drugih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....