Nit vodilja ovih blagdana poznatog brenda je ljubav prema sebi i dugovječnost kroz funkcionalne proizvode.
Čarobni blagdanski duh u prosincu se može osjetiti na svakom koraku, pa tako i u božićnoj kampanji brenda Materia, kojom vlada razigranost, sveprisutne šljokice i matcha. Nit vodilja i glavna filozofija ovog modernog wellbeing brenda je ljubav prema sebi i dugovječnost kroz funkcionalne proizvode, a upravo to je ono što mnogi žele ovog Božića pokloniti svojim najmilijima, ali i sebi.
Božić je tradicionalno vrijeme slavlja, zajedništva i zahvalnosti. Međutim, u našoj potrazi za savršenim blagdanima, često zanemarujemo vlastitu dobrobit, odnosno wellbeing. Ključno je prepoznati da wellbeing obuhvaća više od samog fizičkog zdravlja; proteže se i na naša mentalna i emocionalna stanja.
Ove blagdanske sezone razmislite o usvajanju holističkog pristupa vlastitom wellbeingu. Odvojite vrijeme za aktivnosti koje vas čine sretnima i opuštenima, bilo da se radi o zen trenutku uz šalicu matche, pečenju najdražih kolača ili provođenju kvalitetnog vremena s voljenim osobama. Ritualna priprema matche omogućuje nam da uzmemo pauzu i poziva da uživamo u trenutku.
Iako je Božić nedvojbeno čarobno vrijeme, može biti i vrlo stresno. Od planiranja svečanih ručkova i večera do pronalaženja savršenih darova, pritisak božićne sezone itekako utječe na naše mentalno i emocionalno zdravlje. Prepoznavanje stresa i upravljanje njime ključno je za opću dobrobit.
Dajući prioritet vlastitom mentalnom, emocionalnom i tjelesnom zdravlju, možemo uistinu doživjeti radost i čaroliju Božića.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....