Holivudska glumica i poduzetnica kći Apple i sina Mosesa je dobila u braku s glazbenikom Chrisom Martinom, frontmenom benda Coldplay.
Djeca su najveća radost roditelja, ali i stalni izvor briga, te frustracija. Na vlastitoj koži je to naučila i slavna holivudska glumica i poduzetnica Gwyneth Paltrow, koja se potrudila da djecu - kćer Apple i sina Mosesa - koje je dobila u braku s bivšim suprugom Chrisom Martinom, frontmenom benda Coldplay, obaspe majčinskom ljubavu i pažnjom te da ispuni sve njihove želje koje je smatrala razumnima.
Pa i više od toga. Za svoju je kćer, kako je otkrila, sačuvala sve svoje toalete koje je nosila na crvenim tepisima kako bi Apple doma imala ormar pun dizajnerskih komada koji su dio holivudske modne povijesti, a svojoj je djeci priuštila i najbolje škole, jer smatra da je pristup obrazovanju i znanju uvelike određuje njihovu budućnost.
No, još uvijek se teško nosi s odvojenošću od svoje kćeri: 18-godišnja Apple jesenas je otišla od kuće i školovanje nastavila u njujorškom koledžu, u čijem kampusu i živi. Doduše Apple se još nije osamostalila, nego ovisi o financijskoj podršci svojih roditelja, koju Gwyneth Paltrow i njezin bivši suprug Chris Martin ravnopravno dijele, ali joj je kćerin odlazak, kako je priznala - slomio srce.
Zato nitko nije bio sretniji od nje kad se Apple prošlog vikenda vratila kući, a unuku je došla vidjeti i baka Blythe Danner, vitalna 80-godišnja glumica.
Paltrow je svojedobno priznala da je rođenje kćeri i sina snažno utjecalo na njezinu vezu s bivšim suprugom, koja se raspala nakon deset godina braka. "Ta promjena teška je za svaku vezu, a može vam vrlo jednostavno i uništiti odnos", izjavila je Gwyneth Paltrow koja se 2018. vjenčala s producentom Bradom Falchukom, koji iz svog prvog braka također ima dvoje djece. S bivšim suprugom je ostala u prijateljskim odnosima, a sve važne odluke oko odgoja i školovanja kćeri Apple i sina Mosesa donose zajedno.
Premda se slavna glumica nije u potpunosti povukla iz filmskog svijeta kao što se najavljivalo, pa tu i tamo snimi poneku manju ulogu ili se pred kamerama pojavi kao gostujuća zvijezda, u njezinom fokusu je trenutačno - biznis i razvoj vlastitog brenda Goop. Njezine marketinške ideje smatraju se genijalnima jer uobičajenijem proizvodima uspjeva zaintrigirati maštu i tako im daje dodatnu cjenovnu vrijednost. Najbolji primjer za to su već toliko puta opjevane svijeće s mirisom vagine, a nedavno je svoj zlatni rudnik odlučila proširiti i fokusom na zdrav način života i detoksikacijsku prehranu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....