Generacija Z je kroz društvene mreže uvela malu revoluciju i potpuno promijenila način na koji putujemo i razmišljamo o putovanjima.
Po analizi tržišta, 2023. godina je godina turizma i povratka putovanja kakva pamtimo iz vremena prije nego što je svijet paralizirao koronavirus. Ljudi su puno optimističniji, neopterećeni i više uzbuđeni po pitanju putovanja, a vidimo to i na društvenim mrežama jer nam se feed ispunio poželjnim destinacijama - među kojima prednjače Italija, Grčka i Francuska, ali i hrvatska obala.
I nije riječ samo o klasičnim obiteljskim godišnjim odmorima već o dužim putovanjima na koje se mlađe generacije sve češće upute s grupom prijatelja, partnerom pa i solo, kao i kratka vikend putovanja u neku od europskih metropola. Stigma oko nesigurnosti na putovanju polako je nestala do ove godine, a generacija Z u potrazi je za avanturom i novim iskustvima te stvaranju uspomena čega smo se svi, nakon dvije godine karantene, itekako zaželjeli. Društvene mreže, osobito TikTok tu zapravo igraju veliku ulogu - jer smo zatrpani sadržajem koji sugerira da se moramo uputiti na barem jednu "it" lokaciju ovoga ljeta, a za to nam čak nije potreban niti veliki budžet. Korisnici TikToka dijele videe sa savjetima i preporukama gdje, kako i kada putovati te kako "proći najbolje" po pitanju troškova, uz preporuku najboljih mjesta za posjetiti od muzeja, restorana do cool barova i must see lokacija za fotografiranje.
U tom kontekstu, nove generacije promijenile su način na koji putujemo te načine na koje razmišljamo o samom putovanju - spakirati kofere više nije toliko teško kao što se možda činilo nekada, a putovanje se ne promatra kao luksuz već potreba - način je to za održavanje mentalne higijene, otpuštanja svakodnevnog stresa, povezivanje s bližnjima i obitelji te stvaranje novih uspomena, a sve to prilikom upoznavanja drugih kultura. Ljetovanje u Europi posebno je popularno ove godine - u prvom redu Amerikanci su otkrili čari starog kontinenta te su zaljubljeni u mediteransku estetiku i takav način života, koji je doduše često suviše romantiziran u očima turista pa se nerijetko nađu i razočarani stvarnom slikom. No, traži se takav ležerni vibe, i čak 88 posto onih koji putuju u potrazi su za nostalgičnim bijegom i putovanjem koje evocira neka prošla, jednostavnija vremena. Dojam nostalgije postiže se i na fotografijama i kroz videe koji moraju biti sjajne kvalitete, a preko kojih su nerijetko prevučeni filteri koji podsjećaju na VHS kamere.
Na našem području možemo vidjeti sve veće zanimanje za daleke i egzotične destinacije poput Tajlanda ili Japana - oko 50 posto onih koji putuju u potrazi su za kulturalnim šokom, pokazala su istraživanja tržišta. U svakom slučaju, sadržaj s putovanja poželjan je na društvenim mrežama, a generacija Z kao i milenijalci žele uređaj pomoću kojeg će jednostavno i brzo snimiti i podijeliti na društvene kanale kvalitetne fotografije i videe, bez puno obrađivanja koje troši dragocjeno vrijeme na putovanju - važno je u real timeu podijeliti svoje iskustvo i dojam bez puno truda.
Dok su milenijalci generacija koja je odrasla bez tehnologije u rukama, Gen-Z ne poznaje život bez pametnog telefona koji je, između ostalog, ključni alat za pronalaženje novih destinacija, smještaja i mjesta koja treba vidjeti kao i za zabilježavanje uspomena i trenutaka s putovanja. Istovremeno su društvene mreže mjesto na kojima se pronalaze savjeti i trikovi za uštedu prilikom putovanja jer je budget friendly putovanje za nove generacije jedna od ključnih stavki prilikom planiranja - važno je istraživanje i dobra organizacija kako bi od putovanja iskoristili najbolje za najmanje novca. Na TikToku se lako mogu pronaći profili koji su isključivo posvećeni putovanjima - nude bucket liste, top mjesta, outfite i beauty essentials proizvode, sve kako bi pratiteljima potpuno olakšali iskustvo putovanja, a svi oni imaju više od 100 tisuća pratitelja.
Čak i ako smo u potrazi za putovanjem koje nudi tehnološki detoks te destinacijama koje su "odsječene" od svakodnevice i žurbe, zapravo se od tehnologije ne želimo odvojiti. Prioritet nam je pouzdan, snažan i praktičan mobitel koji će performansama kamere parirati profesionalnom fotoaparatu. Ultra jasna kamera od 200 MP kakvu ima novi Honor 90 savršena je za snimanje selfieja prednjom kamerom od čak 50 MP, snimanje svih vaših uspomena, posebnih trenutaka i novih turističkih destinacija u svim vremenskim uvjetima. Fotografije neće izgubiti šarm čak niti kad padne noć. Osim vrhunske kamere, privlači nas i lagan, elegantan i luksuzni dizajn, zaobljeni AMOLED zaslon svjetline od čak 1600 nita, što znači da vas čak ni popodnevno sunce neće smesti u bezbrižnom korištenju ovog pametnog telefona. Ako želite prije spavanja pregledati što ste sve snimili, eye-caring tehnologija HONOR-a 90 omogućuje sigurno korištenje telefona dinamičnim zatamnjivanjem ekrana te smanjujući plavo svjetlo time ne odgađajući vaš beauty sleep. Ovaj pametni telefon ima i dugotrajnu bateriju (5000 mAh) te podržava super-brzo punjenje (66W), pa možete bezbrižno razgledavati i snimati atrakcije cijeli dan, bez da vas baterija ostavi na cjedilu.
Ako ste se dvoumili oko odlaska na novo putovanje ili niste sigurni kamo se uputiti, najbolja inspiracija zapravo se nalazi na pametnom telefonu - po uzoru na nove načine putovanja kakve nameće generacija Z, tražimo povoljno, jednostavno, zabavno - cool destinacije za stvaranje novih uspomena.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Gloria x Honor
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....