Dva, pa i tri puta valjalo se u jednom od trgovačkih lanaca Target okrenuti za glazbenom divom i uvjeriti se da je to doista ona u šopingu s kćeri. I, bila je!
Mariah Carey (49) svojoj je osmogodišnjoj kćeri Monroe ispunila želju da zajedno odu u šoping, ni manje ni više, u Target, poznati trgovački lanac koji u SAD-u ima više od 1800 svojih dućana, a od 2015. ima i internacionalnu web trgovinu. Target slovi za jedan od cjenovno najpovoljnijih dućana i u njemu se može pronaći sve, "od igle do lokomotive", što je djevojčici zasigurno vrlo privlačno i zanimljivo, te je sama mamu tražila da odu upravo tamo.
"Ja: Izaberi bilo koje mjesto na svijetu gdje bi htjela otići u šoping sa mnom. Moja kći: ", napisala je Mariah na svom Instagramu pokraj fotografije na kojoj pozira usred Targeta s Monroe u kolicima.
Nick Cannon, otac blizanaca Monroe i Moroccana i bivši suprug Mariah, u komentarima je napisao: "Upravo tako, to je moja kći!". Poznajući divu koja ne priznaje ništa manje od visokog glamura, voditelj Andy Cohen napisao joj je da je "ovo najbolja reklama za Target ikad". Javili su se i iz Targeta i u komentara sa službenog Instagram profila napisali: "Mi pripadamo jedno drugome", baš kako glasi i naziv jedne od pjesama Mariah Carey.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....