Na poziv Hajduka ujedinile su se dvije glazbene legende iz Dalmacije - Mišo kao predstavnik zlatne i Saša kao predstavnik urbane generacije - rezultat je nova himna nogometnog kluba iz Splita - pjesma ‘Ja ne mogu drugo nego da ga volin‘.
Godine 1975. Hajduk je osvojio prvenstvo, a Mate Mišo Kovač pobijedio na Splitskom festivalu s pjesmom "Ja ne mogu drugo nego da je ljubim". Vjerojatno tada nije mogao ni zamisliti da će 46 godina kasnije na poziv Hajduka imati priliku otpjevati navijačku verziju refrena koji se od sredine osamdesetih godina redovno ori sa tribina na utakmicama njegovog najdražeg kluba.
Prepjevani stihovi "U danima sretnim u danima grubim, ja ne mogu drugo nego da ga volin. Jer Hajduk je ono što me čini sretnim. Ja ne mogu drugo nego da ga volin", ostat će sada uglazbljeni i sačuvani u novoj verziji koju supotpisuje poznati splitski autor i glazbenik Saša Antić. Mišo je prije više od dva mjeseca dogovorio suradnju s Hajdukom i kao početak kampanje pjesma je danas premijerno puštena u eter te odmah izazvala emocije i pozitivne reakcije kod brojnih navijača i simpatizera Hajduka.
Njega zovu peronifikacijom Dalmacije, a sam se deklarira kao veliki obožavatelj Hajduka, zato Mate Mišo Kovač nije ni trena dvojio hoće li otpjevati novu Hajdukovu himnu. "Svojih 65 godina navijam za Hajduka i cijelo to vrijeme najjači sam igrač Hajduka u Zagrebu. Nikada mi nitko nije prišao niti rekao grubu riječ radi toga, jer svi znaju da Hajduk i Split žive u meni iskreno i bez kalkulacije. Zato sam na prvi poziv Hajduka da otpjevam navijački refren moje pjesme ponovno osjetio tu energiju i odmah rekao…može!! Zato što ne mogu drugo nego da ga volin", kazao je legendarni Mišo.
Predsjednik Hajduka Lukša Jakobušić tim povodom je naglasio: "Kada bi se vodili isključivo čistom logikom, počevši od sebe, neke su stvari jednostavno neobjašnjive. Hajduk je jedan i mislim da se emocija koju izaziva jako dobro odražava i kroz Mišine pjesme. Kao veliki ambasador Hajduka više od pola stoljeća, Mišo je idealna osoba za ovu suradnju i zaslužuje pažnju koju mu Hajduk i navijači mogu mogu dati."
Nevjerojatna suradnja u godini jubileja
Nešto više o samom projektu - spoju modernog i urbanog s legendarnim hitom - kazala je članica uprave tog nogometnog kluba. "Vrijeme u kojem živimo sigurno nije najbolje, ali tim više imamo razloga da budemo pozitivni i pošaljemo neke dobre poruke nade i zajedništva. Sport i glazba stvaraju posebnu emociju i želja nam je bila da svima poznata povezanost Hajduka i Miše bude i trajno zapisana. Posebno mi je drago da je suradnju prihvatio Saša Antić, koji je velikom Mišinom hitu dao novi, navijački izričaj. Spojili smo tako moderno i urbano s legendarnim hitom, a što je najvažnije kroz čitavu pjesmu prisutna je velika emocija. Nadamo se da ćemo uspjeti prenijeti taj osjećaj ljubavi i povezanosti generacija na sve ljude dobre volje, a za sve obožavatelje pripremili smo i posebne proizvode s Mišinim likom koje će u blagdansko vrijeme moći darivati drugima ili razveseliti sami sebe", rekla je članica Uprave Hajduka Marinka Akrap.
Pjesma je nastala u godini jubileja, kada slavimo 110. rođendan Kluba i 80. rođendan Miše Kovača i uz umjetnički duh inspirativnog Saše Antića pjesma dobila novu dodatnu dimenziju, vraćajući osjećaj djetinjstva, prvog vezivanja uz Hajduk te dobrih i loših trenutaka koje smo svi prošli. Pamtili i ostavili urezanim u sebi.
"Da se izrazim u nogometnom žargonu, imam već puno utakmica u nogama, al' još uvik ne mogu virovat šta mi se dogodilo. Suradnja sa Mišom, i to na Runjićevu glazbu, i još u pismi za Hajduka. Jednostavno nevjerojatno. Moram još spomenut da je autor originalnog teksta Drago Britvić, a aranžer Stipica Kalođera, i još i to da je ova pisma najdraža pisma moje majke, znači nema dalje. A što se tiče mog teksta, star je jedno 15-ak godina, i u njemu sam sabrao sjećanja na moje dane treniranja nogometa, prvo u Lavčevića pa u Hajduka, i pretočio ih u priču iz kvarta mog djetinjstva. Ako ćemo tražit poruku, bila bi da je sve na kraju samo igra i samo ljubav. Al' dobro bi došla i jedna mala smišna titula“, rekao je Saša Antić.
Obitelji autora originalne verzije pjesme Runjić, Britvić, Kalođera, te diskografske kuće Croatia Records i Suzy nesebično su Klubu ustupili prava za korištenje, dok je agencija Queen media zaslužna za audio i video produkciju nove pjesme.
Čitajte i:
Dok se javnost brine, Mišo Kovač objavljuje spotove: Izbacio drugi od četiri snimljena videa
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....