Poduzetna nizozemska influencerica zahvaljujući svojoj kosi postala je popularna, a kad je s obožavateljicama odlučila podijeliti svoju 'tajnu', u njezinoj karijeri počele su se događati nevjerojatne stvari.
Jedna od najpopularnijih i najutjecajnijih influencerica svijeta, Negin Mirsalehi, niže uspjeh za uspjehom.
Nizozemska blogerica čija je karijera počela zezancijom na Instagramu pa neočekivano prerasla u unosan biznis, jedno je od najprepoznatljivijih lica nove ere, u kojoj celebrityji s društvenim mreža zarađuju gotovo poput zvijezda filmske i glumačke industrije.
31-godišnju Negin, koja uz istančan smisao za modu ima i dobar smisao za humor, žene obožavaju zbog raskošne, duge kose s predivnim plavim pramenovima, zbog koje ima status žene s najljepšom kosom na Instagramu.
Poduzetna blogerica, koja je u Amsterdamu studirala poslovni menadžment, tu je uvidjela priliku za širenje biznisa pa je 2015. godine s obitelji na tržište izbacila prvu kolekciju za njegu kose pod nazivom Gisou (u prijevodu: kosa žene).
Kolekciju na bazi meda osmislila je spajajući majčinu ljubav prema prirodnoj kozmetici s očevim hobijem - pčelarstvom te dobila vrhunske proizvode koje je upakirala u ambalažu za koju je znala da će se svidjeti njezinoj publici. Kaže da slične proizvode koristi od najmlađih dana te da je upravo zbog domaćeg meda i majčinih vještina za 'mućkanje' beauty preparata, njezina kosa danas tako bujna.
Gisou joj je donio ogromnu zaradu te omogućio još veću popularnost, a ovih dana svijetom kozmetike pročulo se da je Negin ostvarila još jedan svoj san.
Naime, od jeseni, njezin će se brend za njegu kose moći kupovati i u lancu trgovina Sephora, koji slavna blogerica obožava.
"To je velika vijest za nas kao mali brend, i za nas kao obitelj. Uzbuđena sam jer i sama obožavam kupovati u Sephori", izjavila je poduzetnica koja svojim Instagram objavama iz dana u dan uveseljava više od šest milijuna ljudi.
2018. godine, zahvaljujući brendu Gisou, ali i fanovima na Instagramu, pojavila se na Forbesovoj ljestvici 'uspješnih 30 mlađih od 30', a šuška se da samo jedna njezina objava na Instagramu slavne brendove stoji 20.000 dolara.
Više od deset godina Negin je u vezi s dečkom Mauritsom Stibbeom koji se često pojavljuje u njezinim objavama, a koji je dao otkaz kako bi svojoj dragoj pomogao izgraditi carstvo.
Čitajte i...
Koliko često bismo trebali prati lice? Mnogi griješe i time si samo povećavaju postojeći problem
Od pudera do parfema, ovo su beauty proizvodi kojih se kraljica Elizabeta II. godinama ne odriče
Heidi Klum otkrila tajne savršenog tena: Lice čisti neočekivanim proizvodom iz drogerije
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....