Pop zvijezda i modna poduzetnica Rihanna svojim je predstavljanjem nove kolekcije Savage x Fenty na Tjednu mode u New Yorku uspjela nadmašiti format showa koji je predstavio Victoria's Secret, brend donjeg rublja koji je danas "na koljenima", dok Rihannina linija osvaja žene diljem svijeta.
Pjevačica koja iza sebe ima 60 milijuna prodanih albuma i 14 hit singlova, uspješno osvaja modni i beauty svijet što je pokazala i svojim posljednjim pothvatom na Tjednu mode u New Yorku gdje je svoju modnu reviju donjeg rublja Savage x Fenty streamala i time "osvježila" format koji je popularizirao američki kultni brend Victoria's Secret.
Modna revija bila je daleko od očekivane i uobičajene jer se sastojala od energetskih plesova koje su izvodili modeli svih boja kože i različitih tijela, a posebnu pozornost privukle su manekenka Gigi Hadid i zvijezda Normani. Plesačice-modeli plesale su uz glazbene izvedbe DJ Khaleda, Halsey, Big Sean, A$AP Ferg, Fat Joe, Migos i drugi.
Definitivno se radi o modelu koji je nastao po uzoru na Victoria's Secret, ali razlika je u tome što Rihanna ne stavlja naglasak na idealizirani tip tijela, već na tijelo u pokretu. Njezini modeli nisu samo "šetali" pistom, oni su plesali, izvodili kompleksne pokrete i pokazivali što sve tijelo može kroz koreografiju za koju je bila zadužena Parris Goebel, poznata po svojem radnu na spotovima poput onog za pjesmu "Sorry" Justina Biebera.
- Volim to što ona sve napravi seksepilno i postavlja nove ideale seksi looka. Kada pogledam Parris, nije me briga ni za jednu mršavu Viktorijinu anđelicu, ja želim biti ta žena, želim biti sigurna u sebi i želim se osjećati tako bombastično. To je brend Savage - izjavila je nakon revije Rihanna. I dok se Victoria's Secret show emitirao na televiziji, Savage x Fenty show bit će streaman diljem svijeta putem Amazon Primea 20. rujna.
Rihanna se sa svojim brendom donjeg rublja uspjela nametnuti zahvaljujući cijelom spektru veličina koje nudi.
- Mnogo žena se osjeća nevidljivima, nemaju izbora jer su drugačije građene i daleko su od ideala koji nam se nameću i to želimo promijeniti - naglasila je pjevačica koja je svoj show sama otvorila i zaplesala okružena modelima, kojima je kasnije prepustila pozornicu.
Pop zvijezda se posljednjih godina fokusirala na svoje modne i beauty linije. Uz modnu suradnju s Pumom, prije dvije godine je lansirala make-up brendom, a lani je pokrenula Savage x Fenty donje rublje te je s obje linije zaradila mnogo pozornosti upravo zato što joj je u korijenu poslovanja "različitost" odnosno lansiranje proizvoda za sve tipove žena. Tako se u liniji pudera nalazi čak 40 različitih tonova, a kad su u pitanju grudnjaci - oni idu sve od 32A pa do 46DDD veličina.
I upravo zbog toga bi u moru zvijezda koje su lansirale svoje brendove, Rihanna mogla uspjeti. Okružila se dobrim timom, zna što želi da bude ključna poruka brenda, a na odmet nije niti njezina "prizemljenost" iako je jedan od najpoznatijih pjevačica. Ipak, ostaje za vidjeti hoće li uspjeti nadmašiti Victoria's Secret i njihov veliki godišnji show koji je na vrhuncu svoje slave privlačio više od 10 milijuna gledatelja, a ove se godine neće održati zbog brojnih problema s kojima se taj brend trenutačno nosi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....