Britansko modno vijeće spojit će revije ženske i muške odjeće te ih prebaciti na digitalnu platformu kojoj će moći pristupiti svi modni entuzijasti.
Kao što je nedavno rekla urednica američkog Voguea, modna industrija nakon koronavirusa nikada neće biti ista, što se prvenstveno odnosi na izgled modnih revija i proizvodnju odjeće koja bi trebala pratiti održive standarde.
Kako je u ovo kritično vrijeme sve nekako stalo, modni profesionalci morali su osmisliti načine kako zadržati pažnju publike i nastaviti s kreativnim radom, a najzahvalniji način za to trenutno je digitalnim putem.
Tako će modni insajderi i entuzijasti moći uživati u novim kolekcijama poznatih dizajnera u udobnosti svog doma. Spajanjem ženske i muške mode, odnosno stvaranjem rodno neutralnih revija, prihvaćaju se prakse održive mode - manje, ali kvalitetnije revije, i naposljetku, stvara se manje otpada tijekom Tjedana mode.
Digitalne revije održavat će se sljedećih godinu dana
Prelazak na digitalne kanale također će osnažiti moral britanske mode jer će revije moći pratiti više ljudi pa i onih koji do sada nikada nisu imali pristup takvim događajima. Modni showovi održavat će se sljedećih 12 mjeseci, sve do travnja 2021., dok će digitalna platforma biti dostupna od 12. lipnja do kraja lipnja 2021.
"Važno je gledati naprijed i zgrabiti priliku za promjenu, suradnju i inovacije. Mnoge naše tvrtke već su prihvatile Tjedan mode u Londonu kao platformu ne samo za modu, već i njezin utjecaj na društvo, identitet i kulturu. Pandemija nas tjera da oštrije razmišljamo o društvu u kojem živimo i kako želimo gledati na svoj život i graditi poslovanje kada stvari dođu u normalu", poručila je Caroline Rush, šefica Britanskog modno vijeća.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....