PRESS
Novo mjesto u gradu

U Zagrebu se otvorio GUŠT beauty boutique - prva trgovina s proizvodima domaćih brendova

Sjajan koncept koji osim omiljenim beauty proizvodima, osvaja i održivim modelom poslovanja!

Sjajan koncept koji osim omiljenim beauty proizvodima, osvaja i održivim modelom poslovanja!

Unazad nekoliko godina, potražnja za kvalitetnim domaćim beauty proizvodima veća je nego ikad, stoga nas je vijest o otvaranju trgovine u kojoj se mogu pronaći isključivo proizvodi domaće proizvodnje - jako obradovala. Iza svega se krije Nikolina Kemenović, poduzetnica koja je u grad "dovela" GUŠT beauty boutique, trgovinu koja se je smjestila na adresi Horvaćanska cesta 160, a kojoj možete pronaći beauty proizvode domaćih proizvođača, detalje odabranih product dizajnera i sl.

"Dugo godina radila sam u obiteljskoj firmi koja je domaći proizvođač i susretala se s izazovima takvog poslovanja. Upravo to iskustvo ohrabrilo me da se otisnem u poduzetništvo, u kojem sam htjela nastaviti raditi s hrvatskim proizvođačima, ali u segmentu koji je moja strast, ponajprije mislim na kozmetiku, ali i modu i produkt dizajn, što sam uspjela objediniti u Guštu. " - objašnjava Nikolina

GUŠT beauty boutique jedva čekamo posjetit, a još detalja saznali smo u razgovoru s Nikolinom!

Gušt je prva trgovina u kojoj se može pronaći kozmetika isključivo domaćih proizvođača, ali i modni te produkt dizajneri. Recite nam što vas je motiviralo da se odlučite za takav koncept?

- Imala sam osjećaj kako kupci nisu dovoljno upoznati s kozmetičkim brendovima hrvatskih proizvođača i kvalitetom njihovih proizvoda. Razlog vjerojatno leži u tome što naši proizvođači nemaju velike budžete za marketinške kampanje ili ih nemaju uopće. Ipak, svoje proizvode stvaraju iz kvalitetnih prirodnih sastojaka jer je naše podneblje još uvijek relativno nezagađeno. Njihove su količine male ako ih usporedimo sa svjetskom, pa čak i europskom proizvodnjom i uvelike ovise o vremenskim prilikama. S druge strane, danas smo sve više svjesni važnosti kupovine proizvoda domaćih i lokalnih proizvođača i poticanju ekonomije na taj način. Kupcima koji su već osviješteni po tom pitanju i važno im je odakle proizvod i njegovi sastojci dolaze, teže je pronaći kvalitetne proizvode. Razmišljajući kako povezati odabrane ‘boutique‘ proizvođače koji brižno razvijaju svoje proizvode i kupce kojima je bitno što nanose na svoju kožu, nastao je koncept Gušt beauty boutique. Uz kozmetiku prirodno mi je bilo ponuditi i modni i produkt dizajn hrvatskih proizvođača i brendova koji nisu lako dostupni, koje osobno volim i za koje vjerujem da su se lijepo uklopili u Gušt.

image
IMage Studio

Koji se sve brendovi mogu pronaći u trgovini i na čemu vam je fokus?

- Brendovi prisutni u Guštu jesu brendovi neupitne kvalitete i velikih snova, brendovi koji imaju svoju priču. I ona je ispričana u info okvirima uz proizvode, jer mi je bilo važno da kupci znaju tko je iza proizvoda koji stoji pred njima. Kad je o kozmetici riječ, koja je u fokusu Gušta, raduje me što su u ovdje svoje mjesto pronašli Aprive, Hvaroma, Matinata, Moja oaza, Luxea, uchka, San Kozmetika, Ard kozmetika, Sulis, Cosmel i 757. Svi su ti brendovi prošli svu potrebnu zakonsku, zdravstvenu i sanitetsku regulativu kako bi mogli doći na naše, ali i police EU-a. Osim toga, tu su Anka jewelry i Lykke nakit, te odjeća Mustre i Indestructible. Kad je o produkt dizajnu riječ, Zen Candels, Into The Wild Cutting Board i List Living, s guštom su u ponudi Gušta. Sve brendove dostupne u Guštu isprobala sam sa svojom obitelji i mnoge od njih koristim već godinama. I baš zato mogu stati iza svakog od njih.

Slobodna sam primijetiti da vam je green, eco pristup jako važan, kako kod odabira brendova, tako i kod vlastitog poslovanja. U kojim sve segmentima Gušt posluje održivo?

- Hvala vam što ste to primijetili, jer je to jako važan segment koncepta Gušt. Ono na što mogu najviše utjecati jest odabir brendova koji razmišljaju o tome kakav trag ostavljaju u svijetu. Zato smo razgovarali i o tome kakva je ambalaža, gdje nabavljaju sirovinu za proizvode. Tako primjerice Uchka djeluje na načelu ‘wildpickinga‘, pri čemu beru divlje bilje pazeći da ne poremete prirodnu ravnotežu. Nikad ne ‘obrste‘ cijelu biljku. Oni uz to sami recikliraju ambalažu, baš kao i 757 Natural Cosmetics. Into The Wild Cutting Board daskice za rezanje i posluživanje nastaju u Velebitu od drveta koje je pronađeno u šumi, koje je srušio vjetar, tako da je vraćeno u život umjesto da završi u peći.

image
IMage Studio
image
IMage Studio

Pročitala sam da nudite mogućnost poklončića za pet vraćenih ambalaža. Imate li još sličnih koncepata i mislite li da ćete tako motivirati kupce da razmišljaju održivije?

- Na odluku da prihvatim i recikliram praznu ambalažu potaknuli su me upravo brendovi prisutni u Guštu koji to i inače rade. Iako zasad svi ne uzimaju natrag svoju ambalažu, jer im je to logistički komplicirano, odlučila sam omogućiti kupcima da vraćaju svu staklenu i plastičnu ambalažu, neovisno o brendu. Ja ću je onda vratiti proizvođaču kako bi je ponovno koristili, ponuditi drugim dobavljačima ili sama odnijeti u reciklažno dvorište. A kupci će za svoj angažman dobiti poklon. Stvarno vjerujem da će ova mogućnost potaknuti kupce da razmišljaju o ponovnom korištenju stvari i da djeluju po tom pitanju, a potrudit ću se smisliti još načina da ih potaknem na održiviji način života.

Što biste istaknuli kao najveću prednost vaše trgovine?

- GUŠT beauty boutique je malena oaza odličnih proizvoda, no nije to samo još jedno mjesto za shopping, već mjesto na kojemu ćete isprobati proizvod, dobiti preporuku, saznati tko je iza brenda i koja je njihova priča. Važno mi je i čuti kupce, što njima treba, što im se sviđa. Komunikacija, povratna informacija i odnos su ono po čemu želimo biti drugačiji od drugih, a voljela bih da Gušt postane mjesto susreta, iskustva i doživljaja.

image
IMage Studio
image
IMage Studio

Iako ste tek otvorili, imate li već neke nove ideje koje planirate implementirati u Gušt?

- Upravo krećemo s Guštaonicama, radionicama na kojima ćete imati mogućnost steći nove vještine (primjerice, izraditi svijeću, okušati se u vezenju...), naučiti se postaviti u različitim situacijama ili jednostavno uživati u vlastitoj kreativnosti. Ideja je da stanovnici prvenstveno kvarta, zagrebačkih Vrbana, ali i cijelog grada imaju mjesto na kojemu mogu tijekom radnog tjedna ili vikenda provesti dva, tri sata u opuštenoj, ali poticajnoj atmosferi. Kad ‘zalaufam‘ Gušt i Guštaonice, sigurna sam da će biti još ideja koje će ugledati svjetlo dana.

image
IMage Studio
image
IMage Studio
25. prosinac 2024 03:23