Dvije Zagrepčanke i jedna Osječanka predstavnice su novog vala hrvatske beauty industrije: u 2022. ulaze s vlastitim brendovima razvijenim na temelju dugogodišnjeg iskustva u salonima ljepote i parfumerijama te - vlastitih potreba.
Na domaćoj kozmetičkoj sceni godina je započela obećavajuće. Pljušte pohvale na račun nove linije šminke i njege lica koju je lansirala Manuela Picard (43), vlasnica istoimenih zagrebačkih salona ljepote s “brow barovima”, za uređenje obrva.
Upravo je Manuela u Hrvatskoj popularizirala threading - oblikovanje obrva koncem, što je naučila kada je početkom 2000-ih radila u londonskim salonima gdje su se dotjerivale brojne zvijezde, uključujući glumicu Siennu Miller. Povratkom iz Londona 2011. Manuela je izazvala pravi bum uljepšavanja obrva te je počela uvoditi i nove metode depilacije, manikure, pedikure, njege lica i tijela... Posljednje dvije godine posvetila se stvaranju vlastitog kozmetičkog brenda Manuela Picard Brows & Beauty.
Manuela Picard osmislila je make-up s mineralnim pigmentima koji se lako nanosi i postojan je na koži te trominutni piling i noćnu masku za oporavak umorne kože.
- U užurbanoj svakodnevici žene često nemaju mnogo vremena za dotjerivanje, stoga sam osmislila proizvode s kojima začas mogu izgledati svježe i blistavo. Osim u vlastitoj praksi, inspiraciju sam pronalazila na sajmovima ljepote diljem svijeta. U kreiranju kolekcije pomogla mi je i moja 22-godišnja nećakinja Tena iskušavajući što joj se (ne) sviđa. Bila mi je zvijezda vodilja za mlađe generacije, kako bi i oni pronašli nešto za sebe - kaže Manuela, koja želi da njezini proizvodi budu široko dostupni svakome kod kuće, ali i da se koriste u tretmanima u drugim salonima ljepote.
Nakon početnog lansiranja make-upa za obrve, ten i usne te pilinga i noćne maske, najavljuje da će tijekom ove godine upotpuniti liniju s čak četrdesetak proizvoda. Kozmetika se temelji na pomno odabranim prirodnim sastojcima, a izrađuje se u inozemnim laboratorijima prema najvišim standardima svjetskog tržišta, jer Manuelin je dugoročni plan da njezin brend bude poznat i izvan naših granica.
Mirisna linija za tijelo
Puna je planova i Ivana Jurčević (45) koja je nakon dugogodišnje karijere u zagrebačkim parfumerijama predstavila vlastiti brend SKY Cosmetics.
- Završila sam hotelijersko-turistički menadžment, no više od dva desetljeća moj svijet su kozmetika i mirisi. Posljednjih deset godina provela sam radeći u odjelu parfumerije u Mülleru: u inozemstvu sam pohađala brojne edukacije o renomiranim svjetskim brendovima, a u radu s kupcima pomno sam pratila kako reagiraju na proizvode i što ustvari žele. Tako je nastala kolekcija za njegu tijela dostupna u čak četiri mirisne linije kako bi zadovoljila različite karaktere žena - objašnjava Ivana. U svakoj liniji su piling, gel za tuširanje, krema, suho ulje i maglica za tijelo te krema za ruke istog njegujućeg sastava, ali svaka linija drugačije miriše kako bi žene mogle kombinirati proizvode prema raspoloženju i prigodi.
Kolekcija za njegu tijela dolazi u četiri mirisne linije kako bi zadovoljila različite karaktere žena.
Ivana otkriva da se kozmetika s blagotvornim sastojcima poput shea maslaca, aloe vere i koenzima Q10 proizvodi u renomiranoj hrvatskoj tvornici, a mirisne esencije osmislili su vrsni francuski parfumeri.
- Linije sam nazvala po draguljima, Ruby (rubin), Emerald (smaragd), Pearl (biser) i Sapphire (safir), kako bih dočarala dragocjenost i mnogostrukost ženske prirode. Upravo radim na muškoj liniji koja uskoro stiže na tržište - najavljuje osnivačica SKY Cosmeticsa.
Prirodna kozmetika
Za osvježenje domaće kozmetičke scene zaslužna je i Osječanka Dubravka Mandić (51) s brendom DermaWise. S njime je napravila životni zaokret, napustivši uspješnu karijeru u autoindustriji - i to u Parizu, u sjedištu korporacije koja proizvodi Peugeot i Citroën - kako bi se u Hrvatskoj bavila nečim posve drukčijim: njegujućim pripravcima.
- Ustvari sam se vratila onome što oduvijek volim. Već dugo si sama pripravljam kozmetiku, još kao djevojčica naučila sam od svoje majke kako se izrađuju biljni hidrolati i macerati. Upravo su biljke pokretačka snaga mojih proizvoda - kaže Dubravka.
Formulacije s gotovo 99 posto prirodnih sastojaka namijenjene su rješavanju određenih dermatoloških stanja.
U Parizu je završila razne tečajeve i radionice za proizvodnju kozmetike, a povratkom u Hrvatsku povezala se sa stručnjacima koji su njezine ideje pretočili u formulacije s gotovo 99 posto čistih prirodnih sastojaka. Dubravkin hit-proizvod je VaGel za intimnu njegu s ekstraktima biljaka manjakani i hamamelis. Ispitan je pod nadzorom ginekologa, a preporučuje se za prevenciju i rješavanje učestalih ženskih tegoba- smanjenja vaginalnog tonusa i elastičnosti te suhoće rodnice - što nastaje uslijed hormonskih promjena, porođaja, operativnih zahvata, starenja...
Čitajte i: Glumica Katarina Baban voli svoje nesavršenosti: ‘Zahvaljujući masnoj koži nemam problema s borama‘
Sve su traženije i DermaWise biljne kreme protiv hiperpigmentacija (od kojih je jedna također pogodna za intimnu zonu), a već su u pripremi novi proizvodi koji će također biti namijenjeni rješavanju određenih dermatoloških stanja.
- S novim poslom doslovce sam prodisala, veseli me što pomažem drugima da se bolje osjećaju. Zajedno sa suradnicima imam vlastitu proizvodnju u Osijeku i uživam u njegovoj mirnoći nakon hektičnog Pariza - zaključuje Dubravka Mandić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....