Kretivni direktor poznate modne kuće najavio je drastičan zaokret u načinu poslovanja, kreiranju odječe i prezentaciji rada.
Nije tajna da je modna industrija zbog pandemije korone u velikoj krizi, cijela se industrija treba resetirati i pronaći nov način funkcioniranja. Nova normala treba se tek osmisliti za sve od lanaca nabave modnih predmeta i materijala do načina promocije kolekcija i izvođenja modnih revija i to što prije.
Sve su oči uprte u velike modne kuće, svaka se njihova odluka pomno promatra i važe je li to budućnost mode. Stoga je Guccijeva odluka o napuštanju dosadašnjeg sezonskog pripremanja kolekcija i revija izazvala veliko zanimanje. Kreativni direktor te talijanske modne kuće Alessandro Michele smatra da je godišnji sedmo-sezonski raspored modnih revija već zastario, a mnogi se modni znalci slažu s njim.
Bezličan diskurs koji je izgubio smisao
Michele je putem izlaganja na Instagramu objasnio kako će Gucci prigrliti održiviji raspored modnih revija. "Napustit ću te istrošene rituale sezonaliteta i revija da vratimo ritam koji je bliži mojem ekspresivnom pozivu. Sastat ćemo se dva puta godišnje da bi podijelili poglavlja nove priče. Neredovita, radosna i apsolutno slobodna poglavlja koja će biti ispisana miješanjem pravila i žanrova, u novim prostorima, lingvističkim kodovima i komunikacijskim platformama. Htio bih da napustimo pribor i raspored koji su kolonizirali naš dosadašnji svijet: krstarenje, prije jeseni, proljeće-ljeto, jesen-zima. Mislim da su to ustajale i podmukle riječi. Oznake bezličnog diskursa koji je izgubio smisao", obrazložio je Michele njihovu odluku.
Pročitajte i:
- Nove kolekcije pred oštrim sudom domaćih dizajnera: Za nas su pretresli trendove koji nas čekaju, a složili su se samo oko jedne stvari
- Stiže modna revolucija: Prvi put u povijesti revije će biti dostupne i 'običnim smrtnicima'
- Bez njega nije isto: Karl Lagerfeld prvi put od 1983. propustio Chanelovu reviju
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....