Od Diora i Valentina do Saint Laurenta, brojne su modne kuće inspiraciju za proljetne kolekcije predstavljene u francuskoj prijestolnici pronašle u nekim davnim, prošlim vremenima.
Nakon Milana, modni entuzijasti okrenuli su se prema Parizu, poznatoj modnoj svjetskoj metropoli, gdje se i službeno završio Tjedan mode. Tim povodom brojni luksuzni brendovi još su jednom predstavili nove kolekcije, a ovog puta riječ je o onima za sezonu proljeće/ljeto 2025. i pritom velika većina njih nije razočarala. Bez obzira na to što su nas jedni možda ostavili pomalo ravnodušnima svojim nedovoljno kreativnim kolekcijama, drugi su u svojim kreacijama ipak pokazali dozu inovativnosti te nam pritom potvrdili aktualne trendove.
Modna kuća Valentino ni ovog se puta nije odmaknula od estetike koju smo viđali dok je njegov novi kreativni direktor - Alessandro Michelle - bio na istoj toj poziciju u Gucciju. I dok mu jedni zamjeraju na njegovim, kako to opisuju, stilskim ponavljanjima, drugi se dive njegovoj hrabrosti da ostane dosljedan svojoj viziji.
U novoj je kolekciji bilo dosta stilskih referenci na 60-e, 70-e i 80-e godine prošlog stoljeća, razdoblje koje je očigledno inspiriralo i Anthonyja Vaccarella, kreativnog direktora Yves Saint Laurenta. Vidjeli smo tako odvažnu estetiku poslovnog odijevanja 80-ih, a naglasak je bio na muškim odijelima naglašenih ramena. Iako su u njemu ženska silueta i obline bile gotovo nevidljive, modeli su svejedno prštali senzualnošću i seksepilom.
Davnim, prošlim vremenima inspirirala se i kreativna direktorica Diora, Maria Grazia Chiuri, i to konkretno slavnom haljinom Christiana Diora nazvanom Amazone. Riječ je o efektnom modelu iz ranih 50-ih, koji joj je bio misao vodilja za proljetnu kolekciju, u crno-bijelom koloritu s fokusom na minimalističkim sportskim kreacijama. Chanelova kolekcija za proljeće/ljeto 2025. uključivala je već karakterističnu eleganciju brenda koja se ponovno bazirala na tvidu, uzorcima i prugicama, ali uz određeni pomak.
Kreacije koje će ostati zapamćene definitivno su one dizajnera Oliviera Rousteinga, s motivom ženskog lica osmišljenim kao mozaik od sitnih kristala na haljinama i jaknama. Kreativni direktor Balmaina ostao je vjeran njihovoj prvotnoj estetici pa svi sakoi tako imaju naglašena, "šiljata" ramena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....