Svaka torba iz ove kolekcije ručno je izrađena, te je svaki komad jedinstven i neponovljiv što je jedna od primarnih vrijednosti RAW BAG brenda.
Domaći brend svjetske estetike RAW BAG, poznat po inovativnom pristupu dizajnu torbi, s ponosom predstavlja najnoviju suradnju sa zagrebačkim brendom Sabant. Ova kolekcija, koja je nastala od materijala na biljnoj bazi, spoj je neodoljive estetike i odgovornosti prema okolišu koji RAW BAG istražuje od samih početaka postojanja.
Dizajnerica Mirjam Krajina, koja nas već godinama oduševljava svojim jedinstvenim kolekcijama, u ovoj je kolekciji odlučila posvetiti posebnu pažnju veganskim i vegetarijanskim obožavateljima RAW BAG estetike. "Vrijeme je da priznamo do koga nam je uistinu najviše stalo", izjavila je Krajina, čija je ideja bila stvoriti torbe u obliku svojih najdražih ljubimaca koji ne samo da nude funkcionalnost, već i pričaju priču o prijateljstvu i odanosti.
Nova kolekcija igračaka-torbi inspirirana je predstojećim trendovima vezanim uz popularnost kućnih ljubimaca koja nas očekuje u 2025. godini. Ova neodoljiva i vrlo limitirana rapsodija u ružičastom nastala je u suradnji s dizajnericom igračaka Leom Vavrom i zagrebačkim brendom Sabant, proizvođačem plant-based kožnatih materijala. Kolekcija je napravljena je od Sabantova Gin skina, revolucionarnog materijala koji ova zagrebačka kompanija proizvodi od ostataka iz proizvodnje alkoholnih pića, a donosi potpuno novu dimenziju u svijetu dizajna.
Domaći brend Sabant već neko vrijeme surađuje s regionalnim dizajnerima, koji inovativni materijal pretvaraju u umjetnost. Na globalnom tržištu su se pojavili sa svojim Beer skinom, kožom od piva, a Hrvatskoj predstavili u suradnji upravo s RAW BAGOM, kada su izradili prvu torbu od piva na svijetu.
Svaka torba iz ove kolekcije ručno je izrađena, te je svaki komad jedinstven i neponovljiv što je jedna od primarnih vrijednosti RAW BAG brenda. Sama kampanja osmišljena je kao hommage svim onim "najboljim prijateljima“ ljubimcima koji nas podržavaju i inspiriraju kroz život, a ne možemo ih voditi sa sobom u kino ili kazalište, pa je dizajnerica odlučila napraviti one koje možemo uvijek i svugdje nositi sa sobom. Vizualni identitet kampanje te kreativno vodstvo potpisuje Mirjam Krajina, za fotografije je zaslužna Lara Buljubašić dok je Andrea Jurić prepoznatljivo zaštitno lice nove RAW BAG kampanje. Nova kolekcija ekskluzivno je dostupna od 20.1. u dućanu Mango Sticky Rice Vintage na adresi Ljudevita Posavskog 15 u Zagrebu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....