LARA BULJUBAŠIĆ/CANVA
Raw Bag

Jedinstveni domaći brend predstavio novu kolekciju kožnih torbi "Good girl or Bad girl"

Raw Bag je jedinstven brend na domaćem tržištu koji njeguje estetiku grešaka i "zgužvanog" što je dizajnerici Mirjam Krajini oduvijek imperativ u njezinom radu. Nova kolekcija tako se sastoji od dva nova tote modela torbi.

Raw Bag je jedinstven brend na domaćem tržištu koji njeguje estetiku grešaka i "zgužvanog" što je dizajnerici Mirjam Krajini oduvijek imperativ u njezinom radu. Nova kolekcija tako se sastoji od dva nova tote modela torbi.

Domaća dizajnerica i kostimografkinja Mirjam Krajina koja stoji iza brenda Raw Bag predstavila je novu kolekciju kožnih torbi simboličnog naziva "Good girl or Bad girl". Riječ je o ručno izrađenim torbama od štavljene kože koja nije tretirana štetnim kemikalijama i premazima, a nošenjem i njegovanjem dobiva prirodnu patinu koja joj daje određenu dozu šarma i osobnosti.

Raw Bag je jedinstven brend na domaćem tržištu koji njeguje estetiku grešaka i "zgužvanog" što je dizajnerici Mirjam oduvijek imperativ u njezinom radu. Nova kolekcija tako se sastoji od dva nova tote modela torbi koji dolaze u crnoj (Bad girl) i bež (Good girl) verziji.

image

Iza brenda koji je predstavio novu kolekciju kožnih torbi stoji domaća dizajnerica i kostimografkinja Mirjam Krajina

LARA BULJUBAŠIĆ

Modeli su to koji su ostali vjerni estetici brenda, ali su nešto veći od prijašnjih modela. Karakterizira ih posvećenost detaljima izrade, a svaki model zapravo je unikatna skulptura na čiju se izradu čeka tri tjedna. Vođena načelima održivosti i "minimal waste" filozofije Mirjam želi svakoj vlasnici Raw Bag torbe pružiti personalizirano iskustvo, a pritom smanjiti gomilanje otpada budući da se torbe rade točno po broju narudžbe.

image

Modeli su ostali vjerni estetici brenda, ali su nešto veći od prijašnjih modela

LARA BULJUBAŠIĆ
image

Andrea Jurić zaštitno lice nove Raw Bag kampanje

LARA BULJUBAŠIĆ

Dizajn novih torbi savršena je spona između svakodnevnih, kvalitetnih i praktičnih modela te dizajnerske specifičnosti karakteristične za Raw Bag. Vizualni identitet kampanje te kreativno vodstvo potpisuje stilistica Ivana Pavić, za fotografije je zaslužna Lara Buljubašić, dok je Andrea Jurić zaštitno lice nove Raw Bag kampanje.

image
LARA BULJUBAŠIĆ

Jedinstvena Raw Bag estetika i kvaliteta prepoznata je i izvan granica Hrvatske pa se tako torbe prodaju u concept buticima u Parizu, Amsterdamu, Veroni, Firenci, Milanu i Berlinu. Za sve dodatne informacije kao i narudžbe torbi tu je službeni Instagram profil brenda.

Linker
03. studeni 2024 02:05