Cijela kolekcija nastala je iz ostataka materijala iz prethodnih kolekcija, takozvanih deadstock materijala XD kolekcija

 ZVONIMIR FERINA
Novitet na sceni

Održiva i odvažna moda: Razgovarali smo s mladim dizajnerom koji stoji iza novog domaćeg brenda u kojem mu pomaže ChatGPT

Mladi dizajner i umjetnik iz Čakovca Deni Horvatić predstavio se na domaćoj modnoj manifestaciji Fashion.hr ispred svog brenda SSYYNN koji je nastavak poznatog hrvatskog brenda XD design

Mladi dizajner i umjetnik iz Čakovca Deni Horvatić predstavio se na domaćoj modnoj manifestaciji Fashion.hr ispred svog brenda SSYYNN koji je nastavak poznatog hrvatskog brenda XD design

Fotograf, računalni grafičar, videoumjetnik i dizajner, sve je to svestrani Deni Horvatić (33) koji se predstavio na ovogodišnjem, povratničkom BIPA fashion weeku s novom kolekcijom za svoj brend SSYYNN koji je nastao iz kreativne radionice kultne hrvatske modne kuće XD design. Druga je to modna sezona za brend koji je nastao prošle godine, organski, u XD dizajnerskom centru usred procesa rada na novoj XD kolekciji.

image

Deni Horvatić prije godinu dana u sklopu poznatog brenda XD design ima svoj brend SSYYNN

ZVONIMIR FERINA
image

Cijela kolekcija nastala je iz ostataka materijala iz prethodnih kolekcija, takozvanih deadstock materijala XD kolekcija

ZVONIMIR FERINA

"Izuzetno sam zadovoljan nastupom i predstavljanjem naše kolekcije, u kojoj smo imali čast biti u društvu još troje mladih i izuzetno talentiranih dizajnera. Cijeli tim je oduševljen razinom produkcije i s nestrpljenjem očekujemo reakcije publike i kupaca. Početna ideja o novom brendu osamostalila se prošle godine. Kolekcija i koncept nam se učinio svježim i htjeli smo mu dati krila i prostor da se doživi u cijelosti. Cilj nam je bio kreirati svakodnevne, jednostavnije i pristupačnije komade koji će rezonirati s novom publikom i tako je nastao brend SSYYNN ", objašnjava Deni, kojem je najdraži dizajner Belgijac Martin Margiela, a inspiraciju pronalazi u bogatoj arhivi brenda XD Xenia Design. Značajnu ulogu, kaže Deni, imaju i ljudi iz njegova okruženja, kao i njegovi prijatelji koji su bili i modeli te su nosili odjeću predstavljenu na reviji.

image

Revija brenda SSYYNN

GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS
image

Revija brenda SSYYNN

GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS
image

Revija brenda SSYYNN

GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS

"U ovoj sezoni koristili smo isključivo ostatke materijala iz prethodnih kolekcija, takozvane deadstock materijale XD kolekcija, što je od velike važnosti za SSYYNN, a i za XD. Materijali se ne bacaju, već dobivaju novi život u brendu koji ih koristi na drugačiji način. Dakle, ne koristimo nužno gotove komade odjeće, već tekstil, uz izuzetak nekoliko komada u kolekciji gdje smo koristili arhivske XD haljine i redizajnirali ih u naš SSYYNN jezik. Fokus nam nije na konstantnom stvaranju novih proizvoda, već na kvaliteti, inovaciji i održivosti ", govori Deni. Zanimljivo, kao pripadnik mlađe generacije za kreiranje opisa proizvoda i generiranje sadržaja na društvenim mrežama koristi se isključivo ChatGPT-jem.

image

Revija brenda SSYYNN

GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS
image

Revija brenda SSYYNN

GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS
image

Revija brenda SSYYNN

GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS

"Za SSYYNN gotovo isključivo koristim ChatGPT. Ovaj oblik "suradnje" pokazao se izuzetno korisnim, jer značajno olakšava i ubrzava kreativni proces. Također, u pripremi revije koristio sam ChatGPT za pisanje teksta za uvodni video, dok je AI glas koristio taj tekst za njegovu interpretaciju", objašnjava Deni, koji unatoč prenatrpanom rasporedu posljednjih tjedana nije zanemario ni ostale umjetnosti kojima se bavi pa tako upravo priprema izložbu fotografija koja će biti predstavljena na Photo Londonu u svibnju, a potom i na izložbi u Baselu u lipnju. Za budućnost nema velike planove, ali mu je želja da brend SSYYNN raste korak po korak.

image

Revija brenda SSYYNN

GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS
image
GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS
image
GORAN CIZMESIJA/STYLE:SECONDS

"Uz fokus na svaku pojedinačnu kreaciju. Naravno, imamo okvirne planove za daljnji rast, ali ti planovi su fleksibilni i prilagođavaju se u hodu. Želimo da svaki sljedeći korak prirodno evoluira iz prethodnog, uzimajući u obzir reakcije tržišta i nove prilike koje se otvore. Dakle, imamo dugoročnu viziju, ali smo spremni prilagoditi se promjenama i rasti na način koji najviše odgovara brendu i našim kupcima", zaključuje Deni.

Najnovije
24. ožujak 2025 23:41