U Dežmanovoj ulici, na broju 1, smjestila se trgovina s najprestižnijim svjetskim, modnim brendovima za muškarce - Maria Man.
Maria concept store u Dubrovniku i Zagrebu dobro su poznate adrese svim ljubiteljicama dizajnerske mode već više 17 godina, a sada svoju ponudu proširuje i na muške kolekcije, s istim konceptom luksuznog minimalizma po kojem su ženske Maria trgovine poznate diljem svijeta.
Pomno odabrani it komadi iz kolekcija najutjecajnijih svjetskih dizajnera i modnih kuća – Loewe, Balenciaga, Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Burberry, Moncler, Finamore 1925 i Common Projects - od sada su dostupni i kod nas u minimalistički uređenom interijeru koji potpisuje milanski studio arhitekture m2atelier.
Interijer muškog Maria storea zamišljen je kao miks različitih tekstura materijala – drveta, betona, kamena, stakla i metala – koji na 85 metara kvadratnih čine oazu pritajenog luskuza s ambijentalnom rasvjetom i tonovima tamno smeđih i sivih boja, matiranih metalnih površina i reflektirajućih odraza u velikim ogledalima. Atmosfera koja podsjeća na minimalistički uređen luksuzni penthouse nekog idealnog muškog stana savršena je kulisa za ono najbolje od najboljeg što nudi suvremena muška moda.
Sakoi od najfinije vune i ručno dovršene talijanske košulje, kašmirski puloveri i kožne jakne, elegantne cipele na vezanje i svilene kravate za urbane džentlmene, kao i oversize hudice, šorcevi i šilterice, pernate jakne i pregršt najrazličitijih tenisica za obožavatelje streetwear stila funkcioniraju u besprijekornom modnom skladu u ponudi muškog Maria storea.
Lutke u izlozima izrađene od drveta i prirodnog lana potpisuje slavni talijanski brend Bonaveri čije figure tijela krase izloge najvećih svjetskih brendova od Milana i New Yorka do Dubaija i Pariza, a masivne mekane sjedeće elemente u prostoru jednako slavni talijanski arhitekt i dizajner Mario Bellini za B&B Italia. Otvorenje nove trgovine prati i rebranding Maria storea s novim logotipom u zagasitoj nijansi tamno smeđe boje za koji je zaslužna svjetski poznata, domaća agencija Imago Ogilvy.
Nakon brojnih višegodišnjih upita o muškim kolekcijama brendova koje zastupa i prodaje u svojim ženskim trgovinama, vlasnica i idejna začetnica Maria storea Marija Obrvan, otvorenjem muškog Maria storea započinje novo poglavlje muške mode u hrvatskom glavnom gradu, baš kao i i u čitavoj regiji. A, kako sama kaže: ‘‘Interes za mušku dizajnersku modu raste iz sezone u sezonu i bilo bi šteta ne iskoristiti sav potencijal i kontakte brendova s kojima surađujem već dugi niz godina i ne ponuditi muškim kupcima najjače svjetske brendove i na našem tržištu.‘‘
Osim što je prva muška Maria trgovina otvorila svoja vrata u Zagrebu, uskoro slijedi i on-line inačica lansiranjem novog Maria web shopa koji će, uz sve ženske brendove, svoju ponudu nuditi i u virtualnom obliku svim svojim muškim klijentima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....