Ovaj put je nosila kreaciju Balenciaga, a na dugačkom dodatku bili su ispisati stihovi nove pjesme "Woman‘s World" s novog albuma koji izlazi u srpnju.
Nije lako iznenaditi modne znalce na Tjednu mode u Parizu, međutim američka pop zvijezda Katy Perry uspjela je nadmašiti očekivanja obožavatelja da se, nakon ovotjedne odvažne crne kožnate kreacije brenda Noir Kei Ninomiya, ponovno pojavi u haljini kojom će privući pozornost. Ovaj put odjenula je crvenu mini haljinu Balenciaga s otkrivenim ramenom i jednim od najdužih šlepova ikad viđenih u francuskoj modnoj prijestolnici.
Kad se njen automobil zaustavio ispred hotela Ritz Paris, a ona oprezno izašla i zaputila se prema ulazu u otmjeno zdanje kroz špalir fotografa i fanova, činilo se da šlepu nema kraja. Bio je dug oko 200 metara, a na istom crvenom materijalu od kojeg je krojena njena haljina, bili su ispisani stihovi njene nove pjesme "Woman‘s World", prvog singla s novog albuma kojim se bivša sutkinja "American Idola" vraća na glazbenu scenu.
Nije bilo lako razabrati sve strofe pjesme isprintane u zlatnoj boji, na crvenoj tkanini koja se povlačila za njom dok je ulazila u hotel, no stihovi: "Vatra u njezinim očima/Žensko božansko/Rođena je da sjaji," ipak su se mogli pročitati. Sudeći po reakciji pratitelja na društvenim mrežama, njezin efektan i pomalo riskantan potez ipak se isplatio. Spretno ispreplitanje mode i promocije njenog sedmog studijskog albuma koji izlazi 11. srpnja, dok bi spot za naslovnu pjesmu trebao biti objavljen idućeg dana, popraćeno je s odobravanjem. Obožavateljima se svidjela i njena ovotjedna objava na Instagramu kojom je otkrila kako će izgledati naslovnica novog glazbenog projekta: pjevačica pozira u bijelom bikiniju s metalnim oklopom na nogama, nalik na opremu Transformera iz svima znane filmske franšize s tim da fotografiju potpisuje poznati britanski fotograf Jack Bridgland.
"Ona je kraljica", prokomentirao je fan izgled američke pjevačice koja je dosad prodala 17 milijuna nosača zvuka i čak 109,5 milijuna digitalnih singlova. Drugi je dodao: "Ovo je pop kultura", ciljajući na to kako bi trebala izgledati promocija novih projekata u glazbenoj industriji.
Budući da je modno-promotivni potez Katy Perry u Parizu postao viralan,očito je da se uspjela izboriti za mjesto među najvećim zvijezdama glazbene industrije iako joj novi album još nije objavljen.
Glazbenica je u francusku prijestolnicu stigla bez zaručnika, holivudskog glumca Orlanda Blooma i njihove trogodišnje kćeri Daisy kako bi se u potpunosti mogla posvetiti poslu. S preslatkom Daisy, koja zahtijeva svu njenu pažnju, teško bi se mogla fokusirati na karijeru i planirani povratak na glazbenu scenu nakon dužeg izbivanja zbog obaveza u žiriju showa "American Idol" od šesnaeste do 22. sezone, te četverogodišnje pauze od objave posljednjeg šestog albuma "Smile". Glazbenica se, ukratko, odlučila vratiti u fokus glazbene industrije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....