MARE MILIN
30 GODINA GLORIJE

Nina Badrić i Ljupka Gojić Mikić zvijezde su slavljeničke naslovnice

Jedna je ikona glazbene, druga modne scene, na koje su stupile ranih 90-ih, kad je izašao i prvi broj Glorije: već trideset godina pratimo njihove poslovne uspjehe i važne privatne trenutke, a osim zavidnom karijerom pažnju plijene svojom karizmom, snagom i smislom za humor - zbog svega toga upravo su one zvijezde naše slavljeničke naslovnice.

Jedna je ikona glazbene, druga modne scene, na koje su stupile ranih 90-ih, kad je izašao i prvi broj Glorije: već trideset godina pratimo njihove poslovne uspjehe i važne privatne trenutke, a osim zavidnom karijerom pažnju plijene svojom karizmom, snagom i smislom za humor - zbog svega toga upravo su one zvijezde naše slavljeničke naslovnice.

Zagrebačka glazbenica Nina Badrić dobro se sjeća prvih brojeva Glorije. Bila je većeg formata i crno-bijela pa joj je na prstima ostajao trag tiskarske boje, no zbog kvalitetnog sadržaja i visoke tiraže priželjkivala je biti na naslovnici. Uskoro ju je i dobila - u božićnom broju - a čuva je i danas. Nina priznaje da je s Glorijom imala turbulentan odnos, nekada smo prema njoj bili i "silenzio stampa", no smatra da su to afirmativne novine i autohtoni hrvatski proizvod koji nije izgubio svoju vrijednost. Štoviše, biti na naslovnici za nju je i dalje stvar prestiža, a posebno je sretna što je prvi put podijelila objektiv s uspješnom manekenkom i poduzetnicom Ljupkom Gojić Mikić. Koja pak je u veljači 1994., kada je izašao prvi boj Glorije bila anonimna 11-godišnjakinja sa zagrebačke Knežije koja je radila svoje prve manekenske korake.

image

Nina Badrić nosi privatnu haljinu i nakit; Ljupka Gojić Mikić nosi odijelo Twinset i majicu Reserved, cipele Högl te naušnice, lančić i narukvice Prahir Fine Jewellery

kreativno vodstvo ROMANO DECKER
styling Nine Badrić KATIJA ŠIMUNDIĆ
styling Ljupke Gojić Mikić ANELA MARTINOVIĆ
make-up MARKO TOLIĆ
kosa IVAN PERVAN @PRIMEvision
asistent fotograkinje IGOR DUGANDŽIĆ

MARE MILIN

Sa simpatijama se prisjeća kako je kao djevojčica roditeljima energično objašnjavala da želi biti poput onih djevojaka iz modnih časopisa. Dvije godine kasnije želja joj se ostvarila: snimila je svjetsku kampanju za Pantene i ušla u sam vrh svjetskog modelinga, kasnije se preselila u New York, radila za slavne modne brendove poput Chanela, Givenchyja, Armanija i Marca Jacobsa, a Gloria je u stopu pratila sve njezine poslovne i privatne uspjehe. I ne pamti više koliko je puta izašla na našim stranicama ili krasila naslovnicu: pozirala nam je u Parizu, dijelila s nama radosti i tuge života daleko od kuće, ekskluzivno smo je fotografirali na vjenčanju s nogometašem Mihaelom Mikićem, pričala nam je o njihovu životu u Hirošimi, otkrila sve o izazovima majčinstva i povratku u Hrvatsku. Danas, trideset godina kasnije, krug se zatvorio -­ Ljupka se prije nekoliko godina iz Japana s obitelji vratila na voljenu Knežiju, kupivši stan u novoizgrađenoj zgradi preko puta one u kojoj žive njeni roditelji. Brat Dado živi pak vrata preko puta njezinih, a i obiteljski posao je u neposrednoj blizini - riječ je, naravno, o slastičarnici Jolie Petite Patisserie u kojoj su kolači božanstveni, a slobodni stolovi rijetkost. U pauzi snimanja za slavljeničku naslovnicu, uz kutiju pilećih nuggetsa i pomfrit (da, i bivši modeli ponekad si priušte fast food), s Ljupkom smo pretresli posljednje tri dekade, a ona je u odgovorima na pitanja bila iskrena kao i uvijek, konstatiravši da je u mnogo čemu tipična četrdesetogodišnjakinja koja muku muči s održavanjem vitke linije, tjera se da vježba, trudi se držati pod kontrolom svoj Hashimoto i uživati u svakom danu najviše što može.

Intervjue sa zvijezdama naše slavljeničke naslovnice pronađite u novom broju koji dolazi u rođendanskom paketu - uz ekskluzivno izdanje Gloria Vintage te mirisan dar - osvježavajuća maramica s kolonjskom vodom 4711 Echt Kölnisch Wasser

image
GLORIA PRODUKCIJA
Linker
21. studeni 2024 08:39