DIMITRIOS KAMBOURIS/GETTY IMAGES/PROFIMEDIA
Životni zaokret

Slavna glumica o biznisu kojim je izazivala skepsu: "Svi su mislili da sam sišla s pameti..."

Holivudska zvijezda Gwyneth Paltrow proslavila je petnaestu godišnjicu svog lifestyle brenda Goop za koji je dobila čak i prestižnu nagradu za inovativnost.

Holivudska zvijezda Gwyneth Paltrow proslavila je petnaestu godišnjicu svog lifestyle brenda Goop za koji je dobila čak i prestižnu nagradu za inovativnost.

Kad se prije petnaest godina bacila u biznis i razvoj vlastitog lifestyle brenda Goop mnogi su mislili da je proslavljena holivudska zvijezda Gwyneth Paltrow - sišla s pameti. No, ako to već nije bilo jasno od samog početka vrijeme je pokazalo kako je 51-godišnja Gwyneth Paltrow bila u pravu, pa posljednjih godina u fokusu svjetske javnosti nije zbog svojih glumačkih ostvarenja, nego zbog posla kojem se potpuno posvetila i kojim je uspjela monetizirati svoju globalnu popularnost.

image

Gwyneth Paltrow

ANGELA WEISS AFP

"Svi su mislili da sam luda i nisu se libili to mi govoriti, a za mene se pokretanje vlastitog brenda pokazalo najboljom mogućom odlukom i najvećom životnom lekcijom. Naučila sam da bez obzira na sve prepreke treba izdržati i nastaviti raditi svoje, pogotovo kad vjerujete u sebe, bavite se onim što volite i što vas privatno zanima. Sav taj trud, vrijeme, posvećenost i strast moraju donijeti rezultate", govori Gwyneth Paltrow koja je povodom 15. godišnjice svog brenda zaslužila naslovnicu američkog celebrity časopisa People.

image

Gwyneth Paltrow novo poglavlje u životu okrenula je prije 15 godina

DIA DIPASUPIL GETTY IMAGES VIA AFP

Javnost je šokirala proizvodima kao što su svijeće s mirisom vagine koje su se pokazale nevjerojatnim komercijalnim hitom, a povodom obljetnice Goopa lansirala je kozmetičku liniju za njegu tijela i kože, te wellness proizvode i dodatke prehrani za jačanje imuniteta, libida i kognitivnih sposobnosti po pristupačnim cijenama koje se kreću u rasponu od 20 do 40 dolara.

"Od samog početka razmišljali smo o proizvodima za najširu publiku, koje si gotovo svatko može priuštiti, ali prvo smo htjeli izgraditi prepoznatljivost brenda. Sad je došlo vrijeme za našu "masstige" liniju, koja je istovremeno masovna i prestižna", govori Paltrow čiji je brend na dodjeli prestižnih modnih nagrada CFDA dobio nagradu za inovativnost.

"Razvoj novih proizvoda je kreativan i uzbudljiv proces, u tome najviše uživam", nastavlja Gwyneth, čije ideje struka smatra genijalnima jer je inače uobičajenim proizvodima počevši od sitnica za dom, svijeća, odjeće pa sve do seksualnih igračaka uspijeva zaintrigirati maštu i tako im daje dodatnu cjenovnu vrijednost.

image

Na nagradi za inovativnost čestitala joj je kolegica Demi Moore

DIMITRIOS KAMBOURIS GETTY IMAGES VIA AFP

"Vjerujem da svačiji život ima svoje faze, a nova faza mog života započela je s Goopom. Hoće li biti i posljednja, tek ćemo vidjeti", kaže Gwyneth Paltrow koja s obitelji, suprugom Bradom Falchukom, TV producentom i scenaristom, te djecom Apple i Mosesom živi na imanju Paltrow, kako ga ukućani u šali nazivaju.

I ne plaši se sindroma praznog gnijezda, kako se uobičajeno nazivaju roditeljski domovi nakon što iz njih isele djeca. "Bradu govorim da ćemo kad djeca odu nas dvoje biti slobodni kao ptice. To zvuči mnogo bolje od "praznog gnijezda", a odlazak Apple i Mosesa definitivno će označiti novo privatno poglavlje u mom životu", zaključuje.

image

Gwyneth Paltrow na njujorškom gala partiju Swarovski&SKIMS-a

DIA DIPASUPIL GETTY IMAGES VIA AFP
Linker
23. studeni 2024 05:05