Diesel je lansirao kampanju Larger-Then-Life za jesen/zimu 2022., koja je po svemu sudeći veća od života donoseći svijet divova odjevenih u Diesel u gradskom okruženju. Izrezani reklamni billboardi modela odjeveni u novu kolekciju stapaju se s horizontom urbanog pejzaža dok se istovremeno suprostavljaju stršećim arhitektonskim tornjevima.
Fotografije kampanje potpisuje Johnny Dufort, Chris Simmonds je umjetnički, a Glenn Martens kreativni direktor.
Kampanja Larger-Then-Life stvara snažnu interakciju između impozantne dimenzije i strukture gradskih nebodera te Dieselovog odvažnog ljudskog elementa.
Kolekcija predstavlja viziju kreativnog direktora Glenna Martensa o Diesel svijetu: denim, eksperimentiranje, pobuna, igra. Dieselov temeljni logo apliciran je na vunentu pleteninu iz održivih izvora te na puffer jakne, dok se Dieselov D vraća u jarkim bojama na odvažnim metalik haljinama, crop topovima, remenima i cipelama.
Traper, pak, postaje postmoderan u fluidnom trompe l‘oeil denim printu koji je prisutan na suknjama, torbama, hlačama i košuljama. Komadi od čistog trapera s dodatnom teksturom dobili su slojevitost, kroz oštećene porube na džepu i struku ili kroz pomične isprane umetke u crvenoj i bijeloj boji. Prerađeni žersej spojen je s traperom kako bi se stvorili zanatski “Peel Off” komadi.
Više o cijeloj kolekciji otkrijte ovdje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....