Pjevačica Lana Jurčević predstavila je svoj novi poslovni pothvat, a već samo ime La Piel, u prijevodu koža, otkriva da se 'bacila' u beauty vode.
Samo su njezini najvjerniji obožavatelji znali da je Lana Jurčević prije četiri godine pokrenula vlastiti brend La Piel. Proizvod s kojim se željela predstaviti beauty tržištu nikada nije ugledao svjetlo dana, ali pjevačica nije odustala i napokon je lansirala prvi preparat s potpisom La Piel.
Radi se o ulju za sunčanje te za svakodnevnu njegu pod nazivom Beach BABE: sadrži hijaluron, sjajnu prašinu, odnosno shimmer te je obogaćeno arganovim, orahovim i kokosovim uljem. Nanosi se prije ili nakon sunčanja, a može se nanijeti i na kosu - za dodatan sjaj.
Iako pokretanje brenda i predstavljanje prvog proizvoda nisu išli onim tempom kojim je željela, Lana se nada kako La Piel neće stati na ovome pa može očekivati još beauty preparata baš po njezinoj mjeri.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....