Dugogodišnju lokaciju trgovine u Zagrebu dizajnerica Aleksandra Dojčinović zamijenila je novom shopping oazom u istom gradu, ali na različitoj adresi, gdje se nalazi njezin atelje i proizvodni pogon.
S prvim danima ljeta za dozu dobrih vijesti pobrinula se naša najuspješnija dizajnerica s inozemnom karijerom i vlasnica branda Lei Lou, Aleksandra Dojčinović, na koju je lockdown očito djelovao vrlo inspirativno.
Naime, dok je dobar dio Hrvatske smišljao što i kako dalje, što zbog potresa, što zbog izolacije, ona je poslovanje mogla nesmetano nastaviti preko svog, već postojećeg, svjetski dizajniranog web shopa Leiloubyalex.com, a u nepunih dva mjeseca uspjela je brand promijeniti iz temelja i to doslovno.
Kolorit Aleksandrinog butika je neutralan kako bi se isticala njezina odjeća i proteže se na pestotinjak kvadrata.

Prostrani interijer proteže se na petstotinjak kvadrata, od čega oko sto prodajnog prostora, što ga svrstava među najveće trgovine domaćih dizajnera u regiji, uz ulazni dio u lounge stilu koji je, pojašnjava Dojčinović, ciljano napravljen tako, kako bi njezine klijentice imale privatnost i osjećaj posebnosti za vrijeme shoppinga, ali i kako bi se u svakom trenutku mogla održavati adekvatna socijalna distanca, sve u skladu s novonastalim i eventualnim sličnim budućim prilikama.
Stiže nova kolekcija
U butiku, koji će vrlo skoro nesumnjivo postati omiljena shopping oaza, ali i mjesto za druženje i realizaciju brojnih Aleksandrinih poslovnih projekata, svoje će mjesto prva naći najnovija Lei Lou ljetna kolekcija, koja već sada ima brojne poklonice.
Nova kolekcija donosi broje novitete i zanimljive kombinacije boja.

"Kolekcije uvijek spremam sezonu unaprijed, pa na nastanak ove aktualne, srećom, nisu mogle utjecati sve ove nove okolnosti. S druge strane, još za vrijeme izolacije krenuli smo predstavljati nove komade i puštati ih u prodaju putem našeg web shopa, koji radi već dvije godine i koji se u vrijeme krize pokazao kao prava perjanica mog poslovanja jer je online shopping u tim okolnostima bio jedini moguć“", priča nam Dojčinović i dodaje kako ljetna kolekcija donosi brojne novitete, a njezin osobni favorit ovaj put ipak, suprotno očekivanjima, nije haljina već plexy sandale koje su za nju pravi ljetni ulov.
Sandale sa životinjskim uzorkom u spoju s prozirnim dijelovima idealna su obuća za ljeto.

Osim nove kolekcije, Aleksandra planira još brojne druge projekte ovo ljeto koji, kaže, uključuju promociju Hrvatske, svjetske blogerske zvijezde i modu u jednom.
Čitajte i:
Novi uspjeh Aleksandre Dojčinović: Prvi butik u središtu Züricha
Osam veličanstvenih: Vodeća imena domaćeg dizajna govore o potezu za spas i planovima za budućnost
Poznati dizajner predstavio novi dućan: Evo kako izgleda nova Alduk oaza u središtu Zagreba
Komentari
0