Konferencija Raise the Bar tvrtke Coca-Cola HBC Adria održat će se 27. rujna, a osim odličnih predavanja, po prvi put će se dodijeliti nagrade za najboljeg barmena i chefa u Hrvatskoj, i to prema izboru struke
Što je ključno za izgradnju karijere u ugostiteljstvu, koji su trendovi dominantni na domaćoj i stranoj barskoj i restoranskoj sceni, kako unaprijediti ponudu i povećati kvalitetu obrazovanja u ugostiteljstvu i turizmu - o ovim i sličnim pitanjima govorit će sudionici i gosti sedme konferencije Raise the Bar koja 27. rujna u Zagrebu okuplja profesionalce iz ovih sektora iz Hrvatske, Slovenije i BiH.
Raise the Bar strateška je platforma tvrtke Coca-Cola HBC Adria, a osim konferencije uključuje Akademiju za barmene, bariste i konobare te stipendije za kuhare, slastičare i osoblje za posluživanje. Uz to organizira edukativni program za mlade Raise the Bar Youth, namijenjen učenicima završnih razreda ugostiteljskih i turističkih škola. Ove godine se na konferenciji uvodi i novost - nagrade za najboljeg barmena i chefa u Hrvatskoj, i to prema izboru struke, a sve s ciljem unaprijeđenja kvalitete znanja radnika u ugostiteljstvu i turizmu.
Među gostima predavačima su zvijezde Agostino Perrone i Giorgio Bargiani, direktor i glavni miksolog Connaught Bara u Londonu, koji će otkriti kako su dvaput zaslužili prestižno priznanje za najbolji bar na svijetu prema izboru The World‘s 50 Best Bars. Obojica su Talijani, no u englesku metropolu stigli su različitim putevima. Perrone je odrastao na obali jezera Como, a kao tinejdžer je želio postati fotograf sve dok nije shvatio da svoju kreativnost može izraziti i u lokalnom baru - ali ne ispijajući pića, nego miksajući ih s druge strane šanka. Put ga je dalje vodio na Sardiniju, a potom u barove u londonskim četvrtima Soho, Battersea i Notting Hill. Cijelo je to vrijeme učio i eksperimentirao te stvarao nove koktele ili davao vlastiti potpis klasičnim pićima. Ubrzo je stekao reputaciju među klijentima, ali i kolegama.
Kad su vlasnici ekskluzivnog hotela Connaught u londonskoj četvrti Mayfair 2008. odlučili obnoviti hotelski bar, pozvali su Perronea da ga vodi. Bio je to odličan potez jer je Talijan premašio njihova očekivanja. Ne bi to, naravno, uspio bez dobre ekipe, a u njoj istaknutu ulogu kao glavni miksolog ima njegov sunarodnjak Giorgio Bargiani, koji je barmensku karijeru započeo još kao student u obiteljskom restoranu u rodnoj Pisi, usavršavao se u Portofinu i Oxfordu, a od 2014. radi u Connaught Baru s Perroneom.
Svoja iskustva će sa sudionicima konferencije Raise the Bar podijeliti i Priyanka Blah, predsjednica izbora The World‘s 50 Best Bars Asia i osnivačica portala The Dram Attic, koja već godinama prati svjetsku barsku scenu. Indijka koja kao svoje uzore navodi roditelje, Dalaj Lamu i britanskog planinara Nirmala Purju, što rječito ukazuje na široki raspon njezinih interesa, govorit će o tome kako najbolje prepoznati i odabrati svoj put u ugostiteljstvu.
Chefovima na konferenciji bit će posebno zanimljiv Santiago Lastra, Meksikanac iz gradića Cuernavaca u blizini Ciudad de Mexica, suvlasnik londonskog restorana KOL i bara KOL Mezcaleria, koji je kombiniranjem britanskih sastojaka s meksičkom tradicijom, tehnikom i okusima već ostvario veliki utjecaj u svijetu kulinarstva. Lastra se usavršavao u Španjolskoj, kasnije i u drugim zemljama diljem svijeta, bio je, među ostalim, i gost chef u restoranu londonske galerije Tate Modern, a 2017. ga je René Redzepi, osnivač svjetski poznate Nome u Kopenhagenu, pozvao da otvori podružnicu tog restorana u Tulumu u Meksiku. Iskustvo koje je stekao radeći kao desna ruka jednog od najboljih svjetskih chefova ohrabrili su ga da pokrene vlastiti restoran u londonskoj četvrti Marylebone. Od njega se može mnogo naučiti pa će njegova priča sigurno dati poticaja i chefovima koji će ga slušati na konferenciji u Zagrebu.
Treba spomenuti i da će na njoj prvi put biti organizirano proglašenje najboljeg barmena i chefa u Hrvatskoj, koji su prema izboru njihovih kolega svojom kreativnošću, inovacijama i dijeljenjem znanja pomogli podići kvalitetu hrvatske gastronomije i ugostiteljstva.
Sponzorirani sadržaj je nastao u suradnji s Coca-Colom HBC Hrvatska.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....