EVA MARIE UZCATEGUI/AFP/PROFIMEDIA
U skladu s globalnim trendom

Cijene rastu ‘u nebesa‘: Poskupljuje omiljen model Louis Vuitton torbice koju trendseterice obožavaju

Još je prošle godine model Neverfull poskupio s 10.615 na 12.684 kuna, a pitanje je koliko će stajati nakon najavljenog poskupljenja.

Još je prošle godine model Neverfull poskupio s 10.615 na 12.684 kuna, a pitanje je koliko će stajati nakon najavljenog poskupljenja.

Ako ste bacili oko na Neverfull, omiljen model torbe s potpisom luksuznog brenda Louis Vuittona koju obožavaju trendseterice širom planete, a mnoge ju imaju i u svojoj kolekciji, za vas imamo loše vijesti. U skladu s poskupljenjem na globalnoj razini već ionako visoke cijene kultne francuske modne kuće rastu "u nebesa".

Glasnogovornik brenda u vlasništvu LMVH-a za Reuters je najavio da će poskupljenje zadesiti galanteriju, modne dodatke i parfeme, no o kolikom postotku se radi, još nije poznato, prenosi Metro.co.uk.

image

Model Neverfull modni je klasik među trendsetericama

LOUIS VUITTON

Pogledom na arhiviranu web stranicu tvrtke, međutim, jasno je vidljivo da je "komad iz snova", Louis Vuitton Neverfull s 10.615 kuna u prosincu prošle godine poskupio na 12.684 kuna, dok je cijena modela Capucines koji je prije koštao 29.236 kuna sada narasla na 46.328 kuna.

Čitajte i: Dobar stil počiva na ulicama New Yorka: Za oko nam je zapelo 10 genijalnih stajlinga!

Na nešto povoljnijem kraju ljestvice nalazi se model Emilie Wallet čija je cijena od prošle godine narasla za tristotinjak kuna, dok su mirisi poskupili za manje od 150 kuna.

"Prilagodba cijene uzima u obzir promjene u troškovima proizvodnje, sirovinama, transportu kao i inflaciji", stoji u priopćenju glasnogovornika.

image

Cijena Capucines modela skočila je za više od 17 tisuća kuna

LOUIS VUITTON

Prema dosadašnjim podacima s tržišta luksuznih proizvoda, pretpostavlja se da će se povećanje cijena kretati od 4 do 18 posto, ovisno o kojem proizvodu se radi.

Želite li nabaviti svoj primjerak luksuzne torbice, radije požurite jer je brend još prošle godine povećao cijene određenih modela do 60 posto ne bi li iskoristio pandemijsku potražnju za luksuznom i vrhunskom robom.

Linker
29. srpanj 2024 00:34