Čini se da influenceri i celebrityji sve više spajaju svoje osobne brendove s platformama koje omogućuju izravnu prodaju, a jedna od njih sada je i vojvotkinja od Sussexa koja na web shopu pratiteljima preporučuje svoje omiljene stvari i time potencijalno zarađuje proviziju.
Nakon što je People ekskluzivno objavio služeni trailer za njezin novi podcast pod nazivom "Confessions of a Female Founder", koji će premijerno biti prikazan 8. travnja u suradnji s produkcijskom kućom Lemonada Media, izgleda kako Meghan Markle ulazi i u svijet influencera. I to novom digitalnom trgovinom.
Dijeleći svoje osobne modne preporuke i omiljene komade putem platforme ShopMy, vojvotkinja od Sussexa na je na web stranici podijelila odjeću brendova koje i inače rado nosi, a među stylish komadima tako se, između ostaloga, nalaze mnogi poznatih modnih kuća poput Saint Laurenta, Reformationa i J Crewa. Njezin pristup stilu koji kombinira dizajnerske komade s odjećom nešto pristupačnijih opcija svakako je privlačan mnogima, pa vjerujemo kako bi nova poduzetnička ideja Meghan Markle mogla biti dobro prihvaćena.
Ono što nam je posebno privuklo pažnju jest dugačka lepršava Windsor haljina bez rukava s potpisom dizajnerice Heidi Merrick koja se na službenim stranicama prodaje po cijeni od 1068 funti, odnosno oko 1270 eura, kao i ogrlica Maye Brenner pod nazivom The Happiness Retreat koja stoji gotovo 478 eura.
Ubrzo nakon što je Meghan stranicu podijelila s javnošću, neki od web shopova zbog velike su se navale srušili. Jedan od njih tako je web-shop Neimana Marcusa na kojem se nalaze omiljene kožne Saint Laurent sandale vojvotkinje od Sussexa u kakvima je viđena više puta te ih rado nosi u raznim prilikama. U nastavku smo izdvojili još nekoliko favorita koje bismo, priznajemo, i sami vrlo rado nosili.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....