Iako za sada nije poznato kakva će biti ponuda brenda, u registraciji poslovanja navedeno je da će asortiman obuhvaćati digitalne i tiskane kuharice, pribor za jelo, posuđe, dekantere, salvete i stolnjake, ali i raznovrsnu hranu.
Meghan Markle iznenadila je obožavatelje novim projektom. Vojvotkinja od Sussexa lansirala je web stranicu American Riviera Orchard te je za istu otvorila i Instagram profil koji je već zapratilo 325 tisuća ljudi. Na profilu je trenutno devet fotografija koje zajedno prikazuju logo novog brenda. U logu je navedeno i ime grada u kojem je nekadašnja glumica izgradila novi život s princem Harryjem i njihovo dvoje djece, 4-godišnjim princem Archiejem i 2-godišnjom princezom Lilibet. Grad Montecito, gdje par ima vilu, nalazi se u Santa Barbari, poznatoj "američkoj rivijeri". Prvi story prikazuje Meghan kako aranžira cvijeće i kuha uz pjesmu "I Wish You Love", autorice Nancy Wilson.
Iako za sada nije poznato kakva će biti ponuda brenda, u registraciji poslovanja navedeno je da će asortiman obuhvaćati digitalne i tiskane kuharice, pribor za jelo, posuđe, dekantere, salvete i stolnjake, kao i raznovrsnu hranu. Ako želite među prvima doznati o čemu je točno riječ, možete se preko web stranice prijaviti na newsletter. Inače, Meghan je od 2014. do 2017. godine vodila lifestyle blog The Tig, na kojem je pisala o svojoj omiljenoj hrani i otkrićima s putovanja, pa bi se mogla i ovaj put usredotočiti na lifestyle proizvode.
Ovo je prvi put da zvijezda serije "Suits" objavljuje na društvenim mrežama od 2020. godine, kada je sa suprugom zadnji put ažurirala profil @SussexRoyal, odmah nakon što su odstupili s kraljevskih dužnosti. Čim se zaručila za princa Harryja, 42-godišnjakinja je izbrisala je blog The Tig i svoje privatne profile na društvenim mrežama, uključujući i onaj na Instagramu koji je imao 3 milijuna pratitelja. No, izgleda da se par ove godine odlučio vratiti u digitalni javni prostor. Još su u veljači pokrenuli web stranicu Sussex.com, na kojoj se nalaze najnovije vijesti o paru, njihove biografije, kao i linkovi na stranice njihovih zajedničkih projekata Archewell Foundation i Archewell Productions.
Vijest o lansiranju brenda dolazi u trenutku dok se britanska kraljevska obitelj bori s "dramama", odnosno netom nakon afere s photoshopom fotografije princeze Catherine, ali i vijesti o bolesti kralja Charlesa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....