Jedna od najpoznatijih dizajnerica s naših prostora otkrila nam je detalje o brendu koji pokreće, o promjena i slobodi koja joj je prioritet prilikom kreiranja.
Zagrebačka modna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović krenula je novim putem: nakon odlaska s mjesta kreativne direktorice Varteksa pokrenula je vlastiti brend TinaVR te otvorila showroom u centru grada (Strossmayerov trg 7/1) gdje uživa u stvaranju. Martina se treći put nalazi na početku nove priče, iako se ideja o vlastitom brendu u njoj "kuha" već neko vrijeme. Podijelila je s nama razmišljanja o stanju na modnoj sceni, detalje o novom brendu te slobodi koju si dopušta prilikom krojenja nove modne priče koja nosi ime TinaVR.
O novim početcima
Trenutak mi je vrlo zanimljiv i uzbudljiv, počinjem po treći put neku, za sebe, vrlo zanimljivu priču koju pripremam već dosta dugo, koja je bila malo odgođena drugom pričom koja se dogodila s Varteksom i konačno krećem u solo poglavlje svoje karijere. Jako sam uzbuđena iako nemam pojma kako će se sve razvijati. Naučila sam da stvari više ne shvaćam determinirano, uživam u procesu koji me vodi posvuda. Radim na svom brendu već dobrih devet mjeseci, ima tu svega i svačega. S obzirom da je moja zadnja priča s Varteksom bila na neki način određena komercijalnim principom i gdje su postojali rokovi karakteristični za modnu industriju, sada si dopuštam slobodu u svakom smislu.
Privilegija, ne posao
Bavim se dizajnom uniformi, korporativne odjeće, radim s drugim kreativcima i umjetnicima, na projektima koji su kompleksniji i tiču se interijera, tako da ne mirujem. Nisam opterećena nikakvom formom kako bi nešto trebalo izgledati već u ovom trenutku uživam u procesu i činjenici da sam stvarno jedna od rijetkih koja ima sreću da radi posao koji nije posao već poziv i nešto više i koji imaju potpunu slobodu da to rade.
Promjene na modnoj sceni
Kada bih se išla natjecati sa nekim od velikih brendova, bilo bi jako teško. Konkurencija je grozna, a situacija se na modnom tržištu značajno promijenila od vremena kada sam ja kretala. Percepcija potrošača se promijenila i to je posljedica lanaca koji se bave hiperprodukcijom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....