Talijanski modni div De Rigo Vision, svjetski lider u dizajniranju, proizvodnji i distribuciji vrhunskih sunčanih i dioptrijskih naočala, tijekom vikenda je u vili Polesini smještenoj na samoj porečkoj rivi predstavio svoj četvrti, ali prvi ženski brend Yalea.
Barbara De Rigo, glavna direktorica marketinga i Michele Aracri, generalni direktor De Rigo Vision Spa, na predstavljanju novog brenda Yalea u vili Polesini u Poreču, istaknuli su važnost novog brenda posvećenog ženama, obzirom na to da su njihova tri vlasnička brenda: Lozza, Police i Sting pretežito muški brendovi.
“Ovo je najprikladnije vrijeme, ne samo za proslavu “ponovnog buđenja” nakon pandemije, već i za potrošače koji su danas znatno svjesniji jer ih ne privlače samo poznati svjetski brendovi, nego i oni potpuno neovisni", naglasila je Barbara De Rigo.
Posljednje dvije godine bile su vrlo dramatične na globalnoj razini. De Rigo je uspio inovirati poslovne modele i preispitati svoju tvrtku kako bi uvažio izazove suvremenog tržišta.
Čitajte i: Aktualno i svevremenski: Pronađite svoje favorite u KLISAB unikatnoj jesenskoj kolekciji
Ovim novim projektom tvrtka DeRigo svakako želi ulagati u stvaranje novih vrijednosti polazeći od svojih prednosti, ne samo vještinama, već i inspiracijama, resursima i uvijek dobrim poznavanjem tržišta i trendova.
Ovaj iznimno važan projekt nastao je u vrijeme Covid19 krize s ciljem proširenja portfelja De Rigo grupe sa 100%-tnom robnom markom, osmišljenom i dizajniranom isključivo i samo za žene.
Bezvremenski, elegantan, ženstven, pozitivan i snažan brend
Yalea ima za cilj promicati žene podupirući njihovu slobodu izbora, njihove talente i nagraditi njihovu osobnu ljepotu.
"Novi brend Yalea osmislio je kreativni tim sastavljen uglavnom od žena, a namijenjen je zreloj i svjesnoj ženskoj publici koji ima za cilj istaknuti njihovu ljepotu, uokvirujući njihovo lice elegantnim i nježnim okvirima ". Prva Yalea kolekcija sastoji se od 13 sunčanih i 24 dioptrijska modela te “Petite” capsule koja nudi modele u manjim veličinama za žene s manjim licem. Želimo ponuditi visokokvalitetni proizvod po pristupačnoj cijeni te stvoriti novu viziju slobodnog izražavanja i potpunu modnu neovisnost.”, objasnila je Barbara De Rigo.
Estetske vrijednosti s kojima se svaka žena identificira
Yalea nadilazi modu kako bi inspirirala snagu i povjerenje, kombinirajući estetske i etičke vrijednosti s kojima se svaka žena može identificirati. Yalea to konkretno čini - u planiranju i dizajnu u kojoj modeli oblikuju lice koje ne skrivaju, a stilovi su posvećeni iznimnim i inspirativnim ženama. Tako modeli u kolekciji nose imena poput Anna, Maria, Marion, Amelia, Ella, Maggie, Steffi, Guo, Tania, Carme… istaknuta s unutrašnje strane krilaca. Odavanje počasti ženama različitog podrijetla, kulture i godina, koje nisu nužno slavne, ali su se u različitim zemljama razlikovale zahvaljujući svojim životnim izborima, predanostima i postignućima.
Čitajte i: De Rigo i FIla s ponosom najavljuju nastavak suradnje
Cindy Crawford i Bianca Balti, zaštitna lica u kampanji odlučile su prihvatiti Yalea brend dodatno ističući etos samoga brenda. One nisu samo likovi, već su stvarne žene i svjetski poznati modeli, različite po dobi i stilu te skladno izražavaju bliskost svoje vanjske i unutrašnje ljepote. Predane su u promicanju svjesne, neovisne i pažljive ženstvenosti u skladu s vrijednostima koje zagovara Yalea.
Konačno, koordinirana slika novog brenda utjelovljuje te iste vrijednosti baš u svakom detalju. Logotipom se izražava esencija i elegancija, odabirom čistog i elegantnog fonta s dozom originalnosti koji pruža inverzija slova "Y". Institucionalna paleta boja sugerira osjećaj ženstvenosti u kojem su osnovni tonovi osvijetljeni notama koraljne boje simbolizirajući tako snagu, strast i vitalnost.
Kolekcija Yalea bit će dostupna u maloprodajnoj mreži DeRigo partnera od listopada 2021. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....